Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Persoonlijke stand alone's » 1Dlovez's SA

Persoonlijke stand alone's

31 juli 2013 - 18:16

817

3

274



1Dlovez's SA

Hope you like it! Als j er meer wilt, vul dan het lijstje in!

'Beaaauuuu neem nou op!!' schreeuw ik door m'n kamer, het lijkt wel uren te duren voordat ze eindelijk opneemt. 'Met Beau?' hoor ik haar zeggen met een slaperige stem. 'Beauuuu moet je horen wat ik je ga vertelle!!' 'Zeg het maar, je belt me namelijk niet uit m'n slaap voor iets onbelangrijks, nou eigenlijk dat doe je best wel vaak, maar vertel!'. Zegt ze. Ik neem een grote hap adem en begin haar te vertellen 'Je weet toch die prijsvraag waar we aan meededen? Die ene dat we een vakantie naar Ibiza zouden kunnen winnen?!' zeg ik opwindend. 'Ja?!' zegt ze blij. 'Nouja, die hebben we dus niet gewonnen, maar misschien vind je dit nog wel veel leuker, we hebben een DAG MET DE JONGENS VAN ONE DIRECTION GEWONNEN!' schreeuw ik door de telefoon. De andere kant is even stil, niet voor lang, want door wordt mijn oor kapot gegilt. 'Beau schat? Wat is er?' hoor ik haar moeder op de achtergrond roepen. Ik moet hard lachen en hoor Beau sorry zeggen. 'Moet je nog even horen, we vertrekken morgen met het vliegtuig nar Londen, daar worden we opgewacht door Paul en naar de jongens gebracht!' schreeuw ik. 'AAAAHHHHH, ik moet alles snel inpakken, bel je later wel sweetie, is het goe als ik vanaaf bij jou slaap dan?' zegt beau dan. 'Yes, ofcourse.' zeg ik en hang dan op. Ik ren naar mijn kledingkast en zoek alles bij elkaar. 'Done' zeg ik terwijl ik blij naar mijn tas kijk. de dag vliegt zowat voorbij en ik lig met Beau op m'n bed. 'Morgen ga ik Niall ontmoeten!' zeg ik blij. 'Ja en ik Zayn!' zegt ze blij. We praten nog even over de jongens, dan vallen we in slaap. De volgende ochtend ben ik al vroeg uit de veren, we mogen echt niet te laat komen. 'Beaauutje! Wakker worden, Zayn wacht op je!' schreeuw ik in haar oor, Beau schrikt wakker en gooit een kussen naar mijn hoofd. Ik fris me op en hoor hoe ook zij haar opfrist. 'Paaaaapp, we zijn klaar' roep ik naar m'n vader, beau en ik pakken onze tassen en lopen naar beneden. 'Doei mam, zie je later' zeg ik en geef haar een kus. 'Daag mevrouw Smit!' schreeuwt Beau, m'n moeder staat bij de deur en zwaait ons uit. 'Excited' zeg ik tegen Beau en we zingen samen liedjes van one direction.

-4 uur later-

''We zijn in Londen!!'' schreeuw ik blij. We zijn net geland op het vliegveld, ik trek Beau mee aan haar shirt en zoek onze tassen. ''Beau, zie jij wie ik zie?'' vraag ik blij aan haar. Ze knikt en samen schreeuwen we ''Paaaaaauuuulll!!'' en rennen naar hem toe. ''Are you guys Beau and Quinn?'' vraagt hij. Ik knik stevig met mn hoofd. ''Follow me to the car'' zegt hij en loopt dan weg. We lopen blij achter hem aan. Eenmaal in de auto vraagt Paul hoe we het vinden. ''We are so excited for it, we love the guys so much!'' zegt Beau. Ik kijk naar buiten, de straten schieten voorbij. Een kwartier later staan we voor een groot huis. ''So girls, the boys are inside, I'll bring you to the door and then you can spend the day with the boys.'' Ik stap uit de auto en loop achter hem aan naar de deur. De deur wordt geopend, door Niall. ''Hee, are you Quinn?'' vraagt hij. Ik knik en hij trekt me mee naar binnen. ''I've heard that you are a big fan of me, so I bought a present for you'' zegt hij met een lach op zijn gezicht. Het is een armbandje, waarop staat ''For Quinn, from Niall''. Ik kijk ernaar en dan weer naar Niall. ''Thanks'' zeg ik en geef hem een knuffel. ''Shall we go outside and buy a icecream?'' zegt hij lief. Ik twijfel even en kijk naar Beau, die is druk bezig met Zayn en Liam, ik kan dus wel even weg. ''Okay'' zeg ik blij.

-1 uur later-

Ik heb hele gesprekken met Niall gehad, het lijkt wel alsof ik hem al jaren ken. We lopen over straat, Niall houdt mijn hand vast, waarom weet ik niet. We gaan op een bankje zitten in het park. ''Niall, I want to ask you something.'' ''Ask me'' zegt hij, dan slaat hij zijn hand om me heen. ''I don't wanna go, I love you, I'm your biggest fan and I know that I'm just a fan for you, but...'' maar verder kom ik niet. ''Quinn, you're not just a fan for me, you are my fan'' En wat er dan gebeurd is ongelovelijk. Niall kust me, eerst op mij wang, daarna op mijn mond. ''I love you too'' zegt hij met een lach, op dat moment krijg ik een appje van Beau ''Aaaaaaahhhhh, Zayn zoende me net!!'' staat erin. Ik lach erom en dan kus ik Niall weer, mijn dag is PER-FECT.


Reacties:


lovelouis
lovelouis zei op 9 aug 2013 - 15:30:
Sweeeet!!!


tamarastyles
tamarastyles zei op 1 aug 2013 - 17:25:
Damm this is so sweet!!!


1Dlovez
1Dlovez zei op 31 juli 2013 - 23:05:
Ik ben tevreden. X



NEE OMG, DIT IS EEN VAN DE BESTE SA'S EVAAAAHHHH!!!!!
AAAAAAHHHHH!!!!!!!!!!
Serieus, ik vind hem echt leuk.


XXXXX van een gillende, springende, idiote, "from Niall for Quinn" armbanddragende, mij

XXx Quinn