Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Mongolide humor op school. » Ehhhhhhhhhhhhhhh. [Ja serieus. het heet Ehhhh. kom je later wel achter waaorm]

Mongolide humor op school.

23 april 2009 - 15:46

690

4

186



Ehhhhhhhhhhhhhhh. [Ja serieus. het heet Ehhhh. kom je later wel achter waaorm]

Ehh. 'NEEEEEEE. DE WERELD VERGAAAAAAT'

De geschiedenis leraar was nog niet in het lokaal.
We kletsten nog wat en uiteindelijk kwam hij binnen.
Een hele tijd bleef iedereen nog praten.
"Ja willen jullie nu meedoen?" zijn monotone stem niet veel verheffender dan anders.
Uiteindelijk werd het stil.
"Tafels uit elkaar"
Het gekras van de tafels over de vloer was oorverdovend.
"Jeroen spullen weg"
De jongen voor me, Jeroen stopte zijn map met de samenvatting weg.
De blaadjes werden uitgedeeld, tenminste de schrijfblaadjes dan.
"Namen erop"
En toen pakte mnr. Hertog, de toetsen. 'Joehoe' zei mijn gedachte... te sarcastisch.
"Nog niet omdraaien"
En bij elke rij tafels moest hij tellen voordat hij de toetsen kon uitdelen.
Komt ervan... als je al ergens in de 60 bent?
"Ja begin maar"
Aight... eindelijk ¬¬'
"Als je klaar bent... kan je misschien 2 í¡ 3 minuutjes verder werken?"
'Yeah'
"Meneeeeeer? Wat als je je werkboek nu niet bij je hebt? Hi...hi?" Vroeg ik... yeah ik wist dat ik geschiedenis had. Ik had mijn werkboek serieus in mijn hand. Maar ik had hem ook serieus weer terug op de boekenstapel gelegd vanmorgen. O.o' Maar dat hoefde hij niet te weten.
"Misschien kopietje maken?"
Meteen waren er twee jongens die hun schrift aanboden.
Ik nam het aan van de jongen schuin achter me.
Op een of andere reden mocht ik die meer.
Dus woesh opstaan.
'Yay... natuurlijk val ik weer over mijn schooltas'
Nhja.
So woesh naar de balie.
Eerst zo'n lange *kuch* gang uit. Klos klos... mijn voetstappen galmde na.
"Yes" zei ik zachtjes. Meneer van de Berg zat er niet.
Bij hem moest je altijd betalen voor een kopietje.
"Ehm... yeah. Weetje ik heb hier een kopietje van nodig"
'Okej.. goed gezegd *kuch*'
"Van welke bladzijde?"
"Ehm beide?"
Yeah en nou ja binnen een paar minuten [ Veels te snel ] had ik al mijn kopietjes.
Dus weer die gang [en halve aula] doorlopen en nou ja weer naar het lokaal.
Struikel vervolgends weer over mijn tas O.o'
"Dankje Jasper" zei ik en ging zitten.
"Wiii"... 'Oh wacht dat was niet hardop bedoelt'

En toen op een of andere mysterieuze wijze hadden we het over... The Amsterdam Dungeon!
Waarschijnlijk naar aanleiding van iets wat in London was... London Dungeon!!
Yay.
Maar gut.
"Echt hé dan legt iemand zo zn hand in je nek en dan is het AAHHH EEN GEEST"
"Klopgeesten!" zei Jeroen. I know ... stuk overgeslagen.
"Klop klop. Wie is daar. Geest. Geest wie? Klopgeest" *zucht* hoe droog.
"Klop klop. Wie is daar. Hein. Hein wie? Magere Hein"
"AAAAAAH NEEE HEIN!... oh wacht ben jij hét?? Ik geloofde er wel in hoor toen je zei dat je magere hein was. Maar dat komt door je anorexia"
"Maar ik ben echt magere hein"
"HAHAH genoeg nu het is niet meer grappig"
"Je hebt nu nog maar 500 minuten te leven, 50 minuten. 5... 5 seconden. Wel je weet maar nooit" *KGGGGGGGGGGGGG* "Aii..en dat was je keel"
"Ja of een ander lichaamsdeel"
*wenkbrauwwiebel*
En zo ging het nog een tijdje door en van de hak op de tak ging het over meneer van Trigt.
"Spontaan K* "
*smile*
"Maar ze hebben ook echt een deel van zn hersens meegeschoren hoor!"
"Echt zo van. Wanneer heb je je haren afgeschoren? Ehhhhhhhhhhhhhhh"
zei Quinten. "Het kwijl loopt ondertussen uit zn mond" zei hij er toen achterna.
"Echt zit ie er al vét lang, loop je echt tot en met je knieën in zijn kwijl door de hele school"
"EUUWW zou er niet aan moeten denken!" zei Quinten toen lachend.
En zo werd het als maar erger.
"Blijft hij de hele tijd zo zitten met zn ehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh,, en dan loopt de hele wereld over"
"Ja totdat het de ozonlaag raakt"
"De hele wereld verdrinkt"
"En dan komt er zo'n gat in de ozonlaag, zie je al dat kwijl zo in de ruimte zweven"
"En al die mensen lopen paars aan, door zuurstof te kort"
"En dan trekken al die mensen naar de zon toe en dan word ie door het as dat weer verbrand alsmaar groter! En dan trekt ie naar de aarde. En dan verdampt het kwijl... En dan is de hele aarde weer veilig. De mensen zijn spontaan terug"
"Maar meneer van Trigt blijft aan de grond hij is te dik dat hij zelfs de zwaartekracht trotseert"
"Ja en dan is het eindelijk zo van, JA IK WEET HET ANTWOORD IK HEB GISTEREN MN HAREN GESCHOREN!" "Maar die gisteren is wel weer ehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh"
"Oh nee niet weer"

En nou ja zo ging het nog door ¬¬'


Reacties:


Elflady
Elflady zei op 8 mei 2009 - 18:48:
x] ja sorry dit was echt de levelooste dag ever...


BABBELICIOUS
BABBELICIOUS zei op 8 mei 2009 - 18:46:
hahaha x)


Elflady
Elflady zei op 7 mei 2009 - 20:50:
haha ;']


Voldemort
Voldemort zei op 7 mei 2009 - 20:49:
whahahahaha... laat ik zoiets ook doen