Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Not You - Harry Styles » ~09~

Not You - Harry Styles

31 juli 2013 - 20:30

280

3

242



~09~

Willen jullie misschien kijken bij Little Prinses-Niall Horan?

In het huis van Harry, Zayn en Liam- June POV


Ik knijp zachtjes in Harry's hand. Louis staat voor me. Hij is nog steeds stil. 'June, kan ik je even apart spreken?' Vraagt Louis. Ik knik. 'Harry, waar is niemand?' Vraag ik. 'Ga maar naar m'n kamer.' Antwoord Harry. Ik en Louis lopen naar boven en gaan naar Harry's kamer. 'June, ik...ik wil je gewoon niet loslaten. Ik ben bang dat er wat gebeurd met je. En je bent mijn zusje, en ik hou van je.' Ik lach, dit is echt lief. Ik geef Louis een knuffel. 'Ik snap je. Alleen ik wil bij Harry zijn, en er gebeurt echt niks. Vertrouw me.' Zeg ik.
Louis knikt. 'Ik vertrouw jou wel, alleen Harry niet.' Dit raakte me wel. 'Oke.'
Ik loop weer naar beneden, Louis loopt me achterna. Harry, Zayn, Liam, en Niall zijn op de bank gaan zitten. Ik ga naast Harry zitten. Iedereen kijkt Louis en mij nieuwsgierig aan. 'Louis, heb jij morgen wat te doen?' Iedereen kijkt me verbaasd aan, 'Nee. Hoezo?' Ik knik, en lach naar Harry. 'Morgen doe jij de hele dag een blinddoek om Louis, en Harry begeleidt je de hele dag.' Zeg ik. Ik zie dat Louis even schrikt, en de rest het een goed idee vind. 'Harry, slaap je bij ons?' Vraag ik. Ik zie dat Louis en Harry beide schrikken, en dat Louis het niet leuk vind. 'Oke.' Antwoord Harry. Ik loop naar de keuken om drinken te pakken, en Harry komt achter me aan. 'Dus ik moet morgen Louis de hele dag begeleiden?' Vraagt-ie. 'Ja, dan vertrouwt hij je meer.' Harry lacht. 'Oke, ik zal het proberen, alleen ik heb 1 probleem.'


Reacties:


1Dharrylouis
1Dharrylouis zei op 1 aug 2013 - 20:04:
Wat is het probleeeeeeeeeeeeeeeeeemmmmmm????????????!!!!!!!!!!!! Ik volg het verhaal nog hoor!!


menepen
menepen zei op 1 aug 2013 - 19:53:
Nelding


lovelouis
lovelouis zei op 31 juli 2013 - 20:55:
Melding!!!!!