Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Persoonlijke SA. » SA voor 1Dharrylouis

Persoonlijke SA.

31 juli 2013 - 21:11

817

1

234



SA voor 1Dharrylouis

Het was een prachtige dag, waar ik van zou genieten, dat was zeker. Ik zou met mijn broer Harry naar de film gaan, en daarna had hij nog een verrassing voor me. Ik sloot mijn ogen, en genoot van de zonnestralen die op mijn huid schenen. Ik dacht aan de perfecte dag die me te wachten stond. "Kimberley, kom je nog?" Harry gield me grijnzend uit mijn gedachten, en zwaaiden met de autosleutels. Ik glimlachte en knikte, en liep met hem mee naar de auto. "Wat is die verrassing nou?" Zeurde ik toen we in de auto zaten. "Een verrasing is een verrassing, kimberley." Zei Harry geïriteerd. Ik zuchte en rolde met mijn ogen, typisch Harry. Eenmaal aangekomen bij de film, kochten we 2 kaartjes en een bak popcorn. Hij trakteerde, zo lief! Ik gaf hem een knuffel. "Je bent de beste broer ever." Zei ik schattig. Harry grinnikte en duwde me van zich af. "Ja ja, dat zeg ik al een paar jaar lang. En hou nou maar op, straks praat je me nog aan dat ik een liedje over jou moet zingen." We liepen lachend naar de zaal, en de film begon. Het was erg druk, en hier en daar lag wat popcorn wat was gevallen. We namen plaats naast een aantal andere jongens, hij naast een blonde, ik naast een hele knappe. O, wat zeg ik nu. Die gedachten gooide ik weg, en ik bekeek hem beter. "Hey louis!" Zei ik verrast. "Hey kimberley! Dat is lang geleden." Hij knipoogde, en zoals elke keer dat hij dat deed, bloosde ik. "Ja zeker." Antwoorde ik blij. Hij glimlachte. Louis en ik hadden elkaar ontmoet via harry, hij zit in dezelfde band. Het was al gelijk een klik tussen ons. We kletsten nog wat bij, dat we niet eens wisten dat de film al begonnen was. "Sst," mensen keken ons boos aan. Louis en ik schoten zachtjes in de lach. De film was leuk, hij ging over een heks die mislukt was. Ze kreeg een relatie met een mens, en ja zo verder. We liepen met zijn allen de bioscoop uit. En toen kwam de verrasing, we gingen naar het strand. Louis keek naar mij, en ik naar hem. "Zandkasteel!" Riepen we tegelijk, en we schoten in de lach. Harry had al mijn spullen al mee, en had de boys van te voren ingelicht over zijn plan. We reden naar het strand, en pakten de spullen uit. Louis deed zijn shirt uit. Hij is best knap eigelijk.. Kimberley hou op! Hij is een vriend.. Al zou ik wel meer willen dan dat. Louis trok haar mee het water in. "Kom, we gaan even samen." Zei hij zachtjes. En ik knikte. "Weetje, ik heb je echt gemist." Zei hij glimlachend. "Ik jou toch ook gekkie." Zei ik vrolijk.
"Maar kom, we gaan verder de zee in!" Riep ik. Louis zuchte lachend. "Je bent nogsteeds even druk."
"En jij bent nog steeds even lui, en dat gaan we eens even veranderen." We zwommen nog een tijdje, tot louis pufte: "ik kan niet meer.." Ik lachte. "We zijn midden op zee, je kan niet stoppen. Louis wees naar een rotsblok, en zwom ernaar toe. "Wacht!" Riep ik gauw, en k zwom achter hem aan. We klommen op de rotsblok, en genoten van het uitzicht. In de verte zag je bootjes varen, en surfers. Ik sloot mijn ogen, en genoot van de zee geluiden. Louis deed hetzelfde, en ik voelde zijn hand. Zo zaten we een tijdje, genietend van het uitzicht, toen hij opeens omhoog klom. Hij pakte mijn hand, "kom mee." Lachend klom ik mee, hij was nog steeds avontuurlijk. En leuk.. We stonden daar, heel hoog.. Kijkend naar de zon ondergang. Niemand kon dit momentje verpesten, ik was amen met louis. Zonder Harry, had ik hem nooit ontmoet. Ik glimlachte bij mijn gedachtes, toen ik louis hoorde. "Waar denk je aan?" Hij keek nieuwsgierig naar me, en ik grinnikte. "Aan de natuur." Ik liet de wind langs me gaan, en mijn bruine haren wapperden mee. Mijn groene ogen keken schittig elke kant op. Toen louis me aankeek, en heel lief glimlachte. Ik smolt in zijn mooie ogen, en keek gauw weg. Oke, ik was dus officeel verliefd op hem.. "Kimberley, we zijn al zo lang vrienden.. En ik ben meer voor je gaan voelen.. Je prachtige groene ogen, je mooie lange haren. Wil je mijn vriendinnetje zijn?" Vroeg hij zacht. Ik glimlachte. "Tuurlijk, ik eil niets liever." Antwoorde ik zachtjes terug. Hij glimlachte nu ook. Onze hoofden kwamen dichterbij, en opeens voelde ik zijn tederzachte lippen. Ik sloeg mijn armen om hem heen. En de hele wereld was even weg. Dit momentje met hem, hier wou ik aandenken. Toen we voorzichtig losliepen fluisterde hij in mijn oor: "ik hou van je."
Ik bloosde. "Ik ook van jou."

Ik hoop dat je hem goed vond.
Sorry als hij te kort was!


Reacties:


1Dharrylouis
1Dharrylouis zei op 31 juli 2013 - 21:17:
Hij is superleuk!!

Als je tijd hebt, zou ik er wel meer willen!!

xx