Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cody Simpson » - » New school

-

1 aug 2013 - 1:56

575

1

227



New school

Ik loop zo als elke ochtend dood normaal door de gangen heen. Iedereen staat aan de kant omdat ze bang voor me zijn maar waarom? Omdat ik vaak ruzie hen met de pestkoppes so what?! Maar ik moet nu goed na denken voor dat ik iets doe. Als ik nu de mist in ga wordt ik naar een andere school gebracht. Ik zit in de kantine mijn arizona en gevulde koek op te eten. Tot dat de grootste pestkop naar me toe komt en mijn gevulde koek pakt en hem kneed tot een klein bultje en hem tegen mijn voorhoofd aan gooit. Ik denk niet na en sta op de tafel en spring op zijn rug, laat hem tekkelen en laat hem op de grond liggen. Nadat de pauze is afgelopen realiseer ik me pas wat ik heb gedaan. Ik kom de les binnen en de speakers gaan aan. Ik pal mijn tas en loop al weg naar de directeur. Als ik daar ben plof ik neer op een stoel. Hij wil met me praten over de andere school. Na een minuut komt mijn moeder binnen lopen. Ik schud mijn hoofd en kijk een beetje boos naar beneden. Mijn moeder gaat zitten op de stoel naast mij. Mijn moeder begint te praten. 'Die school die u zei aan de telefoon lijkt me een goed idee'. Ik kijk vragend naar de directeur. 'Oke, dan schrijf ik haar daar voor in voor volgende week maandag. Ik glimlach. Het is pas woensdag dus ik heb ook nog even vrij : ) . Als we thuis zijn zegt mijn moeder dat het ook beter voor me is om naar een nieuwe school te gaan. 'Het zal wel' antwoord ik. Mijn moeder neemt me mee naar de computer en klikt eem site aan waar allemaal appartementjes op staan. 'Je moet nu wel allen wonen schat', zegt mijn moeder. "Ik ga het vast wel leuk krijgen" denk ik. Het is 9 uur en ik ga slapen want ben dood op en moet morgen weer vroeg want we beginnen met de appartementjes.

De volgende dag als ik wakker wordt is het 6 uur. Ik rol mijn bed uit en strompel naar de douche. Na het douchen trek ik mijn skinny jeans aan en mijn lievelings sweater. Als ik beneden kom zit mijn moeder bij de tafel aan een koppie koffie. Ik neem een bakje thee en een bolletje met kaas. Als ik mij ontbijt op heb laat mijn moeder me wat foto's zien van de kleine appartementjes. Het zijn er 5. We gaan elk appartement bekijken vandaag. In de middag stop er een auto voor ons huis die ons maar de appartementjes begelijd. We hebben al 3 bekeken en ik vond ze allemaal 3 x niks. We komen bij de 4e aan. Ik kijk uit het raam. Niet slecht. We stappen uit de auto en lopen naar binnen. Ik kijk mijn ogen uit. 'Dit is em, dit is HET appartement die ik wil. De man informeert me ober allerlij dingen. Hij zegt ook dat dit het goeskooste huisje is. Als we klaar zijn bel ik naar de verhuizing vrachtwagen. Ik zeg het adres en de vrachtwagen komt richting mijn huis met mijn spullen . Als alle spullen er zijn loop ik even in het huis rond. Ik kom in een aardig grote kamer. Dit wordt de slaapkamer. Ik pak de spullen van mijn twee persoonsbed en zet het bed in elkaar met hulp van mijn moeder.


Reacties:


XxAmyxX zei op 1 aug 2013 - 17:53:
Melding!