Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Persoonlijke SA. » SA voor XxAmyxX

Persoonlijke SA.

1 aug 2013 - 18:06

640

1

206



SA voor XxAmyxX

"Je hebt wat?!" Vroeg ik ongelovig. "Een reisje naar parijs, met jou Amy." Herhaalde louis. "Ah, lou! Dat is echt heel lief!" Ik gaf hem een kusje. Hij glimlachte. "Alles voor mijn Amytje." Hij streelde door mijn bruine krullen. We gingen morgen al, dus ik moest mijn spullen nog inpakken. "Dan ga ik maar gauw inpakken!" Riep ik. "Rustig, heeft je moeder al gedaan." Zei hij sussend. Ik knite blij, ik kon het nog steeds niet geloven, naar parijs mrt hem! We hadden al een jaartje iets samen en morgen was ons jubileum. Ik glimlachte bij de gedachte samen met hem op de eiffeltoren. Hij glimlachte ook, die nacht zou ik bij hem slapen omdat we al vroeg vertrokken. Het was al aardig laat, en toen hij zag dat ik gaapte droeg hij me naar boven. Ik kroop onder de dekens met louis naast hem. In zijn slaapkamer was een dakraam waar je de sterren kon zien. Ik grinnikte. "Die ster lijkt op jou, loubear." Zei ik zachtjes. Hij grijnsde, "ja, en die op jou." Hij wees op een ster naast hem. Ik glimlachte, draaide mijn hoofd naar die van hem en drukte een kusje op zijn lippen. "Tot morgen." Fluisterde ik. "Tot morgen." Fluisterde hij terug. Ik sloot mijn ogen om vervolgens in slaap te vallen. En dat lukte, binnen de kortste keren viel ik stil in slaap. Ik werd al vroeg wakker met 2 sterke armen om me heen. Die van louis, zachtjes maakte ik hem wakker. Hij sprong gelijk op, en kleedde zich snel aan. "Gauw," riep hij, "we moeten al bijna bij de trein zijn!" Ik gehoorzaamde, en kleedde me gauw om. We haasten ons het huis uit met koffers en al. Toen we aankwamen op het station, kochten we onze tickets. We liepen naar het perron om te wachten. "O, louis! We gaan bijna." Zei ik heel blij. Hij sloeg zijn arm om me heen. "Dit wordt perfect" fluisterde hij. Ik knikte. Glukkig daar was de trein, we namen plaats. Ik viel vreemd genoeg in slaap. Toen ik mijn ogen opende, waren we er al. "Welkom in parijs." Zei louis met een glimlach. Ik keek bewonderd om me heen, parijs is prachtig! Om bijtekomen, besloten we om even wat te gaan drinken. Ik glimlachte en sloot mijn ogen. De zon scheen warm op mijn huid, wat heerlijk was. Ik dronk mijn cola op. "Mooi hier he?" Vroeg louis. Ik knikte, en moest lachen want hij had een sorbet besteld met de tekst: fijn jubileum, sweetheart. Xx. We aten de sorbet op. Het was nog vroeg en we konden nog van alles doen. We besloten om eerst maar den eiffeltoren te beklimmen. Louis hield me stevig vast op het hoogstepunt. Ik kuste hem, omdat dit natuurlijk de liefdes stad was. Hij glimlachte en ik wist het zeker, hier wil ik nooit meer weg. Ik sloot mijn ogen en genoot van de kus. Aangekomen bij het appartement, was het nog romantischer. "Verrassing!" Riep louis toen ik rozenblaadjes zag. "O, louis! Dit koste vast heel veel!" Riep ik. Hij grinnikte. "Mijn liefde voor jou is belangerijker dan geld." Ik glimlachte. "Bewijs het." Hij dacht even na, en zei toen: "ik wil je, en niemand kan je van me afpakken." "Als je me wilt, kom me dan halen." Zei ik ondeugend, en ik rende door het appartement. Louis gromde en rende achter me aan. "Ik heb je." Zei hij toen hij me had. Ik liet me vallen op bed, met louis naast me. Ik keek hem aan, en hij mij. "Je hebt het nog steeds niet bewezen." Zei ik met een glimlach. "Ohnee?" Vroeg hij, "dan doe ik dat nu." Ik voelde zijn lippen op die van mij. Onze tongen speelden met elkaar. Ik glimlachte onder zijn lippen. Niemand krijgt ons uit elkaar..

Ik hoop dat hij zo goed is.
Xx


Reacties:


XxAmyxX zei op 1 aug 2013 - 18:32:
Aw! Geweldif! Echt toffer dan tof! En zow mooi!!!!7777 thx!!!!