Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » dol van blijschap » blij van blijschap

dol van blijschap

1 aug 2013 - 21:50

457

4

182



blij van blijschap

hvfn

toen ik naill omhelsde was ik superblij.floor en harry zagen er zo verliefd uit ze gingen naar binnen in het huis van floor. maren en louis en de andere gingen ook naar binnen.toen bleef ik en naill over ik keek in zijn ogen ze waren zo schattig.hij pakte me vast en zoende mij meer als twintig seconden toen ik hoorde STOP!!!!!! ik draaide mij om en zag mijn ex Ward staan.ik zei," wat doe jij hier en hoe heb je mij gevonden? Naill vroeg wie dat was. maar ik kon niet antwoorden want ik was zo verbaasd dat ward hier was.floor en maren kwamen buiten met harry en louis. ze stonden te kijken naar ward.ze vroegen zich ook af wat hij hier kwam doen.floor zij: wat doe jij hier je hebt het al jaren niet meer verkering gehad met nele en ineens sta je hier!ik ging naar hem toe samen met naill.Naill wou er niet tussen komen dus hij ging bij harry en louis staan.ik begon direct te schreeuwen tegen hem: weet je het dan niet meer HET ONGEVAL van mijn broer!!!!! de tranen liepen over mijn wang,ward wou me troosten maar ik trok me terug.Naill kwam en bracht me naar binnen.floor en maren liepen naar hem toe. ze bedreigde hem: als je hier nog een keer komt of in de buurt van nele dan heb je met ons te maken!zayn en liam kwamen naar beneden ze wisten er helemaal niks van. ze zagen alleen dat nele aan het huilen was.ward wou me zo graag zien maar dat was geen goed idee . ward ging stilaan weg hij besefte dat hij het kon vergeten met nele.Naill en ik gingen naar de kamer van floor en maren.ik legde alles uit aan naill: hij heeft mijn broer in het ziekenhuis gelegd wel een jaar lang!sander en ward waren goeie vrienden totdat sander besefte dat ward een idioot was hij bracht sander ergens naar toe,toen is sander ernstig gewond geraakt .ik kon het nog steeds niet geloven.Naill doe mij dit nooit aan.hij zei: ik doe je niks aan en zeker je familie niet.Na een halfuur praten en huilen kwam de rest kijken in de slaapkamer naill en nele lagen te slapen.maren zei: wat zijn zij toch schattig.


Een maand later

nele,floor en maren gingen shoppen voor een party dat ze al twee maanden samen zijn,de jongens moesten de mama van floor helpen in de moestuin.toen de meisjes terug kwamen van shoppen ware ze opzoek naar de jongens.ze waren al een uur opzoek naar ze,ze wisten niks dus ze vroegen het aan floor haar mama maar ze zij wist het niet. het was laat in de avond floor hoorde gebonk op de deur ze ging naar beneden en keek door het raam ze zag...


Reacties:


1Dharrylouis
1Dharrylouis zei op 3 aug 2013 - 14:36:
J schrijft Niall zo, niet Naill


XxAmyxX zei op 1 aug 2013 - 23:26:
Heey, je schrijft goed hoor, alleen ik heb ene paar tips:


- Schrijf namen, en begin van een zin met hoofdletter.
- Als je een zin heb, en een punt neet zet, een spatie doen.

Als je deze tips gebruikt, staat het mooier, en zal je meer lezers hebben.
En weet die tips zijn om je te helpen, niet gemeen bedoelt ofzo...

Liefs Amy


coolgirltown
coolgirltown zei op 1 aug 2013 - 22:34:
OMG OMG OMG , who is it????? is het Ward ??? kan nie wachte op volgend hoofdstuk !!!!


menepen
menepen zei op 1 aug 2013 - 21:56:
ward omg!!!! melding please