Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cody Simpson » - » Goodmorning

-

1 aug 2013 - 23:38

555

1

216



Goodmorning

De volgende ochtend wordt ik wakker en stap uit mijn bed ik kijk alleen naar mijn voeten omdat ik in twee konijnen sloffen stap die op een laminaten vloer sta die er die dag daar voor nog niet was. Ik kijk om me heen en alles is netjes en alles is klaar! Mijn muren blauw, maar ook roze wat ik niet zo leuk vind maar het wel best vind. Ik loop naar de keuken om te kijken of ik ook voedsel heb. Ik trek een la open waar een zak bolletjes in ligt, ik pak een bolletje en vind kaas in de koelkast die ik op mijn bolletje doe. Er staat een vles melk in de koelkast die ik pak en mee neem naar de bank. De afstandsbediening ligt netkes op een tafel met 2 dvds er onder. Ik druk de tv aan en kijk het nieuws. Cody simpson kom in nederland. Ik glimlach 'dat wist ik al' denk ik in mezelf. Er ligt ook een brief op de tafel die ik open maak. Morgen kennismaken op school?. De brief had ik gisteren al moeten hebben dus het is van vandag?! Shit! Ik kijk naar de tijd om 1 uur moet ik daar zijn?! Ik lees het briefje nog even door. Je moet perse een blau shirt aan hebben. No problem, ik hou van blauw. Ik kijk hoelaat het is 14 over 10. Dan mag ik wel even opschieten. Ik eet en drink snel mijn ontbijt em spring in de douche nadat ik alles heb gedaan dus mijn kleren aan heb gedaan en make up gedaan moet ik mijn haar nog feunen. Ik maak snel een knotje. Om half twaalf eet ik nog wat. Om twaalf uur gaat mijn bel. Er staan twee meisjes voor de deur. Ik laat ze binnen en vraag wat ze komen doen. We wonen naast je en we moeten naar de zelfde school als jij gaat dus we dachten dan kunnen we wel even een halfuurtje chillen. Ik kijk naar ze van top tot teen. Ze zien oke uit net zulk volk als ik geloof ik. 'Doe maar of je thuis bent' zeg ik. De meiden ploffen op de bank en vragen hoe ik heet. 'Jade' zeg ik. 'Mooie naam' zegt een van de meisjes. 'Wij heten lauren en Lisa'. Ik knik vriendelijk en kom bij ze op de bank zitten. En wat houd jullie bezig. 'Muziek' zeggen ze allbei heel vlug. 'Uhm oke, en wat voor soort muziek?' Vraag ik. 'We houden alletwee erg van cody simpson' zegt lisa. Ik glimlach en zeg 'retweet'. De meiden lachen en zeggen dat ze me wel mogen. Om kwart voor 1 lopen we met zijn drieën naar de school toe. We komen binnen en alles is roze! 'O' 'M' 'G' zeggen we een voor een.

Als we de hele dag een rondlijding hebbem gehad door de school en veel hebben gelachen lopen ze weer naar huis. Als we bij mijn huis zijn komen lauren en lisa met me mee naar binnen. Ik bied ze een blikje cola aan en we praten wat over cody simpson. Ik vraag of ze ook naar Cody zijn concert gaan. 'Ja' zegt lauren. Ik glimlach. 'Ik ook' zeg ik. Alleen dan alleen. Lauren en lisa bieden aan om met hen mee te gaan dus dat doen we


Reacties:


XxAmyxX zei op 1 aug 2013 - 23:48:
Gauw verder! Je schrijft top!