Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » one help!! wrm » one help!! wrm

one help!! wrm

2 aug 2013 - 12:38

696

1

184



one help!! wrm

hv fn

floor deed de deur open en zag dat ward er stond hij zei:als je 1D terug wilt kom dan om 20:30 naar het café home sweet home en kom met nele en maren. floor had nog veel vragen waar zijn ze en hoe gaat het met ze?maar ze kreeg de kans niet,hij was al verdwenen.Floor ging naar boven en nu wist ze dat ward hier achter zat . Nele vroeg wie aan de deur stond. Maar floor gaf geen antwoord. Maren wist dat er iets niet klopte,ze ging naar floor en schudde haar wakker.Maren zei: weten ze iets van de jongens?floor zei dat het ward was, nele begon direct al te huilen.maren vroeg weet je iets meer van wat zei hij?hij zei: als je 1D terug wilt zien kom dan naar home sweet home en neem nele en maren mee. Nele vroeg zich af waarom wij mij moesten gaan, toen wist ze het en zei: hij wil mij, jullie zijn alleen het lokaas omdat hij wil me terug maar hij wil ook iets van jullie,geen idee? Dan zullen we maar gaan, maar het is pas acht uur zei floor! ik weet het maar ik wil meer weten over waar de jongens zijn! we gingen naar het café het was nog ligt dus we konden ward miss nog zien,het cafe was verlaten we gingen naar de barman en zeiden: we komen voor ward. De barman wees naar achter neem de eerste deur links zei hij. we gingen naar achter en stormde binnen. ik zag ward zitten langs hem hing een laken op ik was nieuwschierig maar ward zei: eerst een kusje en dan mag je naar de jongens. ik zei: ik kus nog liever de grond dan op jouw wang en kusje te geven !! maren begon zenuwachtend te worden en begon te schreeuwen: geef hem nauw een kus ik wil mijn louis zien en snel !! ik ging naar ward en gaf een zoen op zijn wang. eindelijk was hij tevreden,oke zei hij:jullie mogen ze zien. dat ging snel zei floor.We gingen achter het gordijn en zagen : de jongens maar dan met andere meisjes zoenen en knuffelen. ik begon te schreeuwen als een gek: naill wat doe je nu ik kom voor jouw en was ongerust omdat je ineens weg was en nu zit je met een ander te zoenen!! floor zag dat harry haar ook had vervangen door iemand ze begon direct te huilen en maren ook. ik haat je zei ik tegen naill maren sloeg louis en zei hoe kon je en floor vergeefde harry ze snapte hem volkomen .ik en maren rende weg terug naar huis maar ik ging terug naar mijn eigen huis. ik was zo boos op naill dat ik mezelf had opgesloten in men eigen kamer mijn mama was bij dat ik thuis was gekomen maar ze zag dat ik verdriet had ze vroeg wat er scheelde en ik legde alles uit. ze troost te mij heel de week! totdat ik een bericht kreeg van floor kom snel er is iets gebeurt met mijn mama !! ik zag het bericht en ging zo snel mogelijk naar floor en maren . toen ik daar was vroeg ik waar ze was. IN DE KAMER VAN MIJ EN MAREN! zei ze. ik rende als een gek en kwam in de kamer maar ik zag alleen maren en louis zoenen. ik wou terug gaan omdat ik ze zag zoenen maar maren zei: STOP NELE! ik draaide mij om en ze gingen al weg. Ik vond het raar maar toen hoorde ik een gitaar spelen.ik dacht dat de papa van floor dat was maar nee. Ik zag naill ? ik wou direct weglopen maar de jongens kwamen voor me staan!! floor zei dit moet stoppen alsjeblieft spreek met hem nele ! ik draaide mij om en ging naar hem toe de rest ging naar de woonkamer eventjes wat drinken .hij zei: jij bent het liefste meisje ooit dat ik ooit heb onmoet in mijn hele leven . hij knielde en haalde iets te voorschijn hij zij: wil jij mijn vriendin zijn voor eeuwig en altijd? Hij deed het doosje open en het was een ketting er stond op: naills meisje mijn antwoord was...


Reacties:


menepen
menepen zei op 2 aug 2013 - 14:08:
melding!!