Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Persoonlijke stand alone's » Laurastyles's SA

Persoonlijke stand alone's

2 aug 2013 - 14:06

815

4

232



Laurastyles's SA

Hope you like it! Als hje er meer wilt, vul dan het lijstje in! xx

'Lauraaa!!! Dit concert is echt geweldig, massive thanks for it!!' Schreeuwt Lienke in m'n oor. 'Graag gedaan, mar je moet d jongens bedanken, van hun mocht ik jou meenemen!' schreeuw ik ook in haar oor. We moeten wel tegen elkaar schreeuwen, anders hoor je echt helemaal niks. Ik kijk achte me en zie hoe duizenden meisjes foto's maken, gillen en huilen. Ik draai ook Lienke om, dan maken we een foto met de jongens op de achtergrond. 'Dit liedje zingen we voor een speciaal meisje, ze is voor ons allemaal special, hier komt hij dan 'they don't know About us' schreeuwt Louis door de microfoon. Iedereen gilt en de lichten worden gedimt. Iedereen pakt hun mobieltjes erbij en doe het lampje aan. Het is mooi om dit zo allemaal te zien. Ik zit op de voorste rij met Lienke, we genieten van ieder stukje dat ze zingen, dan komt Harry's solo. Hij loopt mijn richting op, gaat op zijn knieen zitten en steekt zijn hand naar me uit. Ik pak zijn hand vast en ik hoor iedereen hun adem inhouden. Niemand weet nog van mij en Harry, maar na deze avond wordt dat anders, ik weet het zeker. Harry geeft een knipoog en ik geef hem een handkusje. Hij staat weer op en zingt blij verder. 'Zag je hoe Louis naar me keek? Zag je dat Laura? Laura? Luister je wel naar me?' dan tikt Lienke me aan. 'Wat zei je nou?' zeg ik zo droog mogelijk. 'hahaha, zag je hoe Louis naar me keek?' zegt ze nog een keer. 'Euhhmm nee sorry, ik lette daar niet op, ik had andere dingen aan mijn hoofd' zeg ik dan. Het eind van het liedje is aangebroken en opeens komt er security naar mij en Lienke toegelopen. 'Zijn jullie de dames Laura en Lienke?' vraagt 1 van de 2 mannen. W knikken heftig en lopen achter hun aan, mee naar achter. 'Nu halen wij een heel speciaal iemand het podium op, misschien hebben jullie haar net al gezien, zo niet hier komt ze dan!' schreeuwt Harry en ik word het podium opgeduwd door Lienke. Ik kijk nog en keer achterom, Lienke steekt haar duimen op. Ik ga naast Harry staan en sla mijn handen om zijn middel. 'Dit beste fans, is mijn lieve vriendin Laura. We zijn al een half jaar bij elkaar en ik vond dat iedereen het mocht weten'. Dan geeft Harry me een zoen, alle fans hoor ik zuchten en hun adem inhouden. Ik ben het gelukkigste meisje op de hele wereld. 'Ik hoop dat jullie hier geen problemen mee hebben en ons met rust laten' zegt Harry l, daarna geef ik hem een dikke knuffel. 'En Laura hier heeft een vriendin meegenomen naar het concert, Lienke, kom het podium op!' schreeuwt Louis dan. Ik zie hoe Lienke aarzelend het podium op komt gelopen. Ik moet erom lachen en Louis rent dan naar haar toe. Hij pakt haar bij haar pols vast en rent met haar het podium op. 'Graag een applausje voor Lienke en Laura!' zegt Zayn dan. Ik zie hoe Niall en Liam 2 krukken halen en neerzetten op het podium. Harry zet mij neer op een kruk, Louis zet Lienke op een kruk neer. 'Lieve fans, wij gaan voor deze 2 meiden een liedje zingen, we hope you like it!' zegt Niall. Ik speelt langzame muziek af en dan begint Zayn met zingen. Ik hoor al gelijk aan de muziek dat ze little things gaan zingen. Ik neurie zachtjes mee. Dan is het de beurt aan Louis om te zingen. Hij gaat op zijn knieën voor Lienke zitten en pakt haar hand vast. Ik zie hoe Lienke straalt van ieder moment, dan aan het eind van Louis's solo geeft Louis haar een kus op haar wang. Alle fans gillen en nu is Harry's solo. Harry laat mij staan en gaat tegenover mij staan. Ik zie alle fans naar het grote scherm staren, daarop zijn wij dus te zien. 'you're perfect to me' zingt Harry en daarna zoent hij me, het lijkt wel een eeuwigheid te duren, zo fijn is het moment. Hij slaat zijn handen om mijn middel en ik die van mij in zijn nek. Harry verbreekt de zoen omdat hij weer moet zingen. Ik ga weer zitten en geniet van de laatste noten. Daarna worden Lienke en ik naar achter gebracht. 'Omg! Dat was echt geweldig' zegt Lienke blij. We gaan op een bankje zitten, wachten op de jongens. Ik hoor dat ze even pauze gaan nemen en Harry loopt als eerste naar binnen 'laauurraa!!' zegt hij blij. Ik ren naar hem toe en gee hem een knuffel. 'Ik ben blij dat het nu eindelijk bekend is' zeg ik. 'Ik ook Laura, ik ook' zegt hij en zoent me dan weer. Ik mijn ooghoek kan ik nog net zien hoe Louis en Lienke zoenen, bij die gedachte glimlach ik.


Reacties:


1D4EVER
1D4EVER zei op 6 aug 2013 - 12:19:
we want more!! we want more!!!


tamarastyles
tamarastyles zei op 3 aug 2013 - 9:58:
Dit is de allerbeste SA die ik van je heb gelezen!! Echt waar hij is fantastisch! Maar mag ik misschien een melding voor de volgende? Thank-you


laurastyles
laurastyles zei op 2 aug 2013 - 18:39:
Super xxx


menepen
menepen zei op 2 aug 2013 - 14:13:
aaaha vet leuk ik ben de eerstte die dit leest i love sa's