Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » My famous friend, Who took me to you {TH} » 2. Pottenlikkers en Flessentrekkers

My famous friend, Who took me to you {TH}

5 okt 2008 - 14:57

376

5

189



2. Pottenlikkers en Flessentrekkers

Snel borstel ik mijn haren en werk mijn make-up nog een beetje bij. Meteen nadat ik heb gehoord dat ik met Jimi mee mag en dat we dan een maand wegblijven heb ik Lisa en Lizzy opgebeld om vanavond, als afscheid, iets gaan doen. Lizzy zorgt voor de drank. Lisa voor een film en dat we bij haar op zolder mogen kijken. En ik, ik moet voor het meest lekkere eten in de wereld zorgen, Chocolade. Ik kijk nog even in de spiegel, zet mijn pet wat beter op mijn hoofd en pak mijn tas. "Doei" roep ik nog even tegen de mensen die nog thuis zijn en voordat ik hun reactie hoor zit ik al op de fiets. Neuriend kom ik 10 minuten later aan bij Lisa. Langzaam loop ik achterom en open de achterdeur terwijl ik zorg dat lisa's hond niet naar buiten kan glippen. Grinnikend sta ik even later in de keuken terwijl de ouders van Lisa zeggen dat ik meteen door naar de schuurzolder kan lopen. "Ey Chick" Roepen Lisa en Lizzy tegelijk als ik bij hun sta. Grijnzend knuffel ik ze allebei. Even later zitten we alledrie een film te kijken met een glas breezer in onze handen. "Ik moet naar de WC" zeg ik terwijl ik nog steeds als een tv-verslaafd iemand naar de tv staar "Ik moet echt heel nodig". Zonder haar ogen van het scherm af te scheuren mormelt Lizzy wat, wat waarschijnlijk moest lijken op "Dan ga je" Wankelend en hopend dat ik niet van de trap af flikker bereik ik de WC. We hebben ondertussen met z'n 3e al 2 flessen breezer en een baar blikjes bier op. Als ik weer boven kom Hebben m'n lieve vriendinnetjes allebei een giegelbui. "Schatz weet jij wat Pottenlikkers en Flessentrekkers zijn?" Hoor ik een stem vragen. Van de rest van de avond weet ik niet veel meer het enige dat ik nog weet is dat ik een lachbui kreeg. God, ik ben niet meer zo dronken geweest sinds de dag dat ik Jimi ontmoette.







Een deel van dit hoofdstuk is waargebeurt
De volgende keer de ontmoeting met Jimi
Sorry voor het feit dat het zo lang duurde voordat dit hoofdstuk erop stond maar ik was vergeten hoe ik het erop moest zetten


Reacties:


PhantomRider
PhantomRider zei op 23 jan 2010 - 20:25:
hooooooooi, doe je snel verder????
ik lieft em ^^
xx


RockMyHeartx
RockMyHeartx zei op 8 okt 2008 - 17:11:
geweldig!!weiter!


RockMyWorld
RockMyWorld zei op 6 okt 2008 - 16:28:
heel goed snel verder


xMiSsxLonely
xMiSsxLonely zei op 5 okt 2008 - 20:02:
verdeeeeer!!!!


lOveYouX
lOveYouX zei op 5 okt 2008 - 15:03:
VERDER
x33