Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » one help!! wrm » hij is terug

one help!! wrm

2 aug 2013 - 17:45

632

0

152



hij is terug

HvFn

ik moest antwoorden op naills vraag ik zei: naill jij hebt een ander meisje gezoend. Ja omdat het moest van ward hij wou jou terug hebben zei hij. naill ik wil heel graag je vriendin zijn maar dan komt ward weer achter mij aan en hij maakt me bang!! ik begon te huilen: ik wil niet dat ik je kwijt raak door hem!! hij troostte mij en keek toen diep in mijn ogen hij zei: jij hebt zo prachtige ogen nele en ik zal je beschermen met heel mijn hart voor jou.ik voelde nog steeds iets voor hem, floor en de rest kwamen stiekempjes naar binnen en zagen mij en naill zoenen . ze waren zo blij dat we weer terug bij elkaar zijn dat ze allemaal naar ons toe renden en ons omhelsden. van wie is die ketting vroeg maren? hij heeft het voor mij gemaakt. Ooo naills girl hoe lief zij floor. we gingen naar buiten want de jongens hadden nog een verrassing voor ons. we moesten onze ogen dicht toen. harry zei 3 2 1 ja doe ze maar open. onze ogen straalde van blijschap: de party omdat we al drie maanden samen zijn!! dat we daar niet meer aan gedacht hadden zeiden we. maren, floor en ik gingen naar boven om ons om tekleden . toen we buiten kwamen zagen we de jongens in smokings, wat waren ze hot!!!! de jongens vroegen ons te dans, we slowde over het gras. we waren allemaal verliefd behalve zayn en liam maar daar had ik iets voor. zayn liam ik stel jullie voor aan bo en helena dit zijn de meisjes waar jullie vanavond mogen mee slowen. de jongens waren zo blij met hun cadeautjes dat ze naar me toekwamen en me omhelsde. iedereen slowde en zoenden met elkaar zelfs zayn en liam met hun date. we gingen naar binnen om te gaan slapen na een zware nacht. maar ik en naill bleven nog voor naar de sterren te kijken.we vielen alle bij in slaap in de hangmat. de volgende ochtend toen ik op stond was naill er niet ik begon al direct te panikeren . toen zag ik iemand ik ging naar de persoon .het was niet naill of een van de jongens of meisjes!! toen zag ik het, het was ward .ik schrok me rot , ik wou wegrennen maar hij pakte me vast en trok me naar de hangmat. IK SCHREEUWDE NAILL!! maar hij kwam niet . Ik begon te huilen: laat me met rust jij enge aap! ward zei: ik dacht het niet eerst een kus of ik vermoord naill. met wat dan he? hij haalde een pistool te voorschijn en richten het op mijn buik. hij vroeg: nou waar is je droomprins? naill kwam toen buiten hij zag mij met ward die mij onderschot hield . hij ging naar me toe en zij tegen ward :laat haar gaan nu onmiddellijk ! maar ward deed het niet hij schoot in naills hard en ging er vandoor!!! ik begon te schreeuwen: naill blijf bij me blijf bij me. toen iedereen naar buiten was zagen ze me met naill liggen in het gras. ze kwamen naar ons toe en hadden niet door dat naill neer was geschoten . ze kwamen dichterbij : ineens begon harry te huilen floor wist niet waarom , hij wees naar naill. maren belde direct een ambulance . naill werd naar het ziekenhuis gebracht met harry en ik. in het ziekenhuis zeiden ze dat hij maar zo n 20% kans had te overleven. ik storte in van verdriet. harry trooste mij maar dat hielp niet .hij werd geopereerd, zijn hartslag was traag maar oke . zou naill het overleven? ik bleef in het ziekenhuis ik viel in slaap naast hem. iedereen kwam kijken of het goed ging met naill ze zagen ons samen slapen in het bed .


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.