Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cody Simpson » - » Oogcontact.

-

2 aug 2013 - 20:43

350

1

186



Oogcontact.

Ik wordt heel vroeg wakker en ben meteen ook klaar wakker. Ik kijk hier al dagen naar uit! Ik zit nu een paar maand op mijn niuwe school en het bevalt me wel. Ik ben al heel close met lauren en lisa waarmee ik vandaag naar het codysimpson comcert ga. Het is half zes en we gaan pas om 3 uur weg! Als het 8 uur is en ik heb gedoucht en mijn joggingsbroek heb aangetrokken zie ik dat lisa net op haar app heeft gekeken. Ik toets haar nummer in en wacht tot ze opneemt. Na een paar seconden krijg ik een slaperige stem te horen 'hey jade, wat is er zo vroeg?' Ik was om 5 uur al wakker en ik dacht miss kunnen we wat eerder weg gaan antwoord ik. Ik hoor lauren op de achtergrond lachen. Lisa overlegt met lauren. '12 uur sta je voor ons huis'. 'Begrepen' zeg ik meteen. Ik kijk tv en kijk het nieuws. Ja cody simpson, dat dacht ik al. Er worden foto's laten zien terwijl een vrouw op de achtergrond praat. Ik luister goed mee en het blijkt dat cody een meisje uit het publiek haalt. Ik lach en ik voel dat mijn mobiel op de bank trilt. Ik neem op en hoor allen gegil. Ik lach en lauren en lisa stoppen met gillen. 'Ik weet het, ik kijk ook het nieuwsss!' Ik hang op en maak me verder klaar. Het is kwart voor twaalf en ik neem nog een flesje water. Ik sta om de afgesproken tijd bij lauren en lisa voor de deur. We are ready to go! Rond half 1 zitten we in de auto opweg naar haarlem. We choppen daar eerst tot een uur als half 3, 3 uur. Als we zijn uitgeshopt gaan we richting het concert. We staan buiten kijhard te gillen. Net zoals alle andere meiden die er zijn. Er rijdt een bus bij ons langs. Het is de tourbus van cody. Ik kijk naar elk raam. En bij het allerlaatste raam zag ik cody kijken. Keek hij naar mij? Hadden we oogcontact?


Reacties:


XxAmyxX zei op 2 aug 2013 - 20:46:
Leuwk! Gauw verder!