Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » persoonlijke stand alones » SA Quinn birthday

persoonlijke stand alones

4 aug 2013 - 9:09

434

3

242



SA Quinn birthday

Ik geef trouwens iedereen een melding die het lijstje heeft ingevuld. als je alleen een melding voor je eigen wilt moet je het maar zeggen. en trouwens Quinn: ik vind je naam heel moeilijk dus volgensmij heb ik hem niet gebruikt. Je heet wel Quinn maar ik heb de naam niet genoemd. I hope you like the story!

Giechelend stapte ik op de glijbanen af. Niall zei dat hij daar op me zou wachten. Waar de rest is kan me niet zo heel veel schelen. Ik kan alleen maar denken aan Niall die gewoon een heel waterpark heeft geregeld voor mijn verjaardag! Ik weet nog steeds wat er gebeurde.

“Hé lieverd, je bent morgen jarig.” “Ja weet ik.” Ik giechelde. “Moet jij eens raden wat ik heb geregeld!” heeft niall iets geregeld voor mijn verjaardag? Ahw wat lief! Ik stapte van de bank af en ging op zijn schoot zitten. Ik sloeg mijn armen om zijn nek en vroeg. “Wat dan?” “Je weet wel dat waterpark waar je zo graag naartoe gaat maar waar ik niet mee kan vanwege de fans.” “Gaan we naar dat park?!” “Ja we gaan met zijn zevenen.” “M-maar de fans dan?” “Die heb ik weggewerkt.” “Wat bedoel je?” Ik trok verbaasd mijn wenkbrauwen op. “Ik heb het hele park gehuurd voor een dag.” “Wááát?! Dat is zooo lief!” Hij trok me van hem af en greep naar zijn oor. “Oeps!” giechelde ik. “Sorry.” “Geeft niet.” Lachte hij. Toen kwamen Beau en Zayn aanlopen. Ze zagen mijn brede grijz en Zayn vroeg aan Niall: “Heb je het verteld?” “Wat verteld?” Vroeg beau verbaasd. “WE GAAN MET MIJN VERJAARDAG NAAR HET WATERPARK!!” Schreeuwde ik uit. Niall drukte me nog wat verder weg. “Oké de volgende keer dat ik iets leuks ga vertellen zit jij niet meer bij mij!”

Ik kwam bij de glijbaan aan. Daar hing een briefje: ga maar naar boven daar is je verjaardagscadeau. Nog een cadeau? Dit is al een cadaeu! Nieuwschierig loop ik naar boven. Daar hangt nog een briefje. Klaar voor je cadaeu? “Ja,” zei ik en ik kuste het briefje. Opeens hoorde ik achter me een gitaar ik herkende het nummer little things. Ik draaide me om en daar stonden de andere zes. Beau kan echt niet zingen, dus het klinkt supergrappig dat ze het hele nummer meezingt. Op een gegeven moment werd Harry er zat van want hij hield zijn hand voor haar mond. Maar dat kan ook komen omdat nialls solo aan de beurt. Terwijl hij aan het zingen was liep hij langzaam op me af. Toen hij klaar was met zingen en Harry het over nam was hij zo dichtbij dat hij me kon zoenen. En aan de blik in zijn ogen te zien was hij dat ook van plan. Op dit moment hoor ik nog vaag gezang op de achtergrond, maar toen Niall nog dichterbij boog hoorde ik niks meer. Ik zag alleen zijn prachtige lippen die nog dichterbij kwamen.


Reacties:


menepen
menepen zei op 4 aug 2013 - 11:13:
cute


XxAmyxX zei op 4 aug 2013 - 10:23:
Ahw, so cute!


1Dlovez
1Dlovez zei op 4 aug 2013 - 9:30:
OMG!!!!
*Happy Birstday to me, Happy Birstday to me!*
NEE SERIEUS OMGOMGOMGOMGOMG!!!!!!!!!!!!
LOVE THIZZZZZ!!!!

Xxxxxxxxxx (o, en xxxxx) van moi, Quinnz