Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Not You - Harry Styles » ~11~

Not You - Harry Styles

3 aug 2013 - 19:01

199

9

383



~11~

In de slaapkamer- Louis POV


Vandaag moet Harry mij de hele dag begeleiden, ik ben best wel zenuwachtig, misschien gaat er wat mis? En dan kom ik misschien wel in het ziekenhuis? Of Harry mishandeld me weer? Of als Harry even niet oplet worden we aangereden? En kan van alles gebeuren, misschien kunnen we het maar beter niet doen. June vind 't misschien jammer, maar het is wel het beste. Dat we het gewoon niet doen, zachtjes sluipt June mijn kamer in. 'Heey Louis.' Ze komt naast me in bed zitten en ze legt de deken over haar benen. 'Ik hoop dat het vandaag goed gaat tussen jouw en Harry.' Fluistert ze. Ze hoopt er dus op, misschien kan ik het maar wel doen, voor June. Ik sta op, en besef me dan pas dat ik zonder shirt heb geslapen, met alleen een joggingbroek aan. 'Oeh....Wasbordje!' Fluistert June. Ik lach, dat doet ze al sinds ze klein is.
Iedere keer lach ik erom, het is een vast iets geworden. 'Tot straks, my brother.' Fluistert June terwijl ze wegloopt.
Hopelijk, word het vandaag een goeie, mooie, en vertrouwde dag.



Laat een reactie achter,
als je een melding wilt.
Anders krijg je die niet.
Liefs, Amy


Reacties:

1 2

Anne
Anne zei op 8 aug 2013 - 10:19:
Gauw verder!!


Elientjheu
Elientjheu zei op 5 aug 2013 - 14:52:
meeeeeeeeeeeeeeeeldiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiing xxx


daniebananie zei op 5 aug 2013 - 10:32:
goooeeeeddd!


lovelouis
lovelouis zei op 4 aug 2013 - 14:36:
Melding!!!


GreenDay
GreenDay zei op 4 aug 2013 - 10:20:
Oehlala,
Melding!