Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » the secret of our life » hoofstuk 1

the secret of our life

5 aug 2013 - 11:24

488

5

383



hoofstuk 1

Maud’s p.o.v.

Het was de dag voor het concert van One Direction. Nanette en ik bleven bij Demi slapen want de moeder van demi brengt ons morgen naar het concert. We staren alle drie naar de poters die er zijn in Demi’s kamer, ze heeft er best veel haar hele kamer hangt vol met posters. De deur, bureau, klerenkast, muren, plafond alles wat je maar ziet. Gewoon echt niet normaal veel. Maar ja…. Ik heb er ook best wel veel. Kom we gaan shoppen zegt Nanette. Jaaaa zeggen Demi en ik in koor. Ik wil een louis outfit zegt demi en ik een Niall zeg ik. Nanette boeit het niet echt maar heeft gewoon zin om te shoppen. Wacht….. ik wil naar de uuuuhhmmm…… sting, coolcat en C&A en een leuke schoenen winkel, Dan heb ik ongeveer mijn outfit bij elkaar denk ik zegt demi. Is goed ik moet ook naar die winkels. Nanette waar moet jij allemaal zijn en wat voor outfit wil je?? Zeg ik er meteen achteraan. Uhhmmmm…… ik zoek gewoon wat uit wat bij ze alle 5 hoort zegt Nanette. Dat is ook cool zeggen demi en ik in koor. Maar welke winkels moet je dan zijn??? Zeg ik. Uhhmm…. Dezelfde als jullie denk ik maar ik weet het niet zeker zegt Nanette. Maar we moeten wel nog geld hebben, hoeveel hebben jullie??? Vraagt demi. Uhhmm… we kunnen langs mijn huis lopen en dan pak ik ff geld zeg ik. Ik heb genoeg geld zegt Nanette. Ook nog voor genoeg te eten misschien?? Vraagt demi. Jaa dan kunnen we bij de Mac Donalds ofzo eten zeggen Nanette en ik in koor. jaaa dat is gezellie een echte meiden shop dag, en zonder moeders ofzo zegt demi. Maar we gaan wel met de trein. Ik heb geen zin dat mam mij moet brengen, Dat ziet zo dom uit Zegt demi er nog achteraan.


Demi’s p.o.v.

Met de trein eindelijk in eindhoven aangekomen gaan we eerst naar de schoenen winkel omdat dat meestal het langste duurt. Al snel hebben we alle drie schoenen uitgezocht. Daarna gaan we naar de sting. Ik koop een robe broek. Het gestreepte truitje haal ik bij de C&A. en de bretels bij de coolcat. We hebben alle drie kleren en schoenen, maar nanette moet nog een lichtblauw spijkerjasje met scheuren erin, die zijn gewoon stoer vind ik hihihihihi…….. we lopen naar de sting alweer…. Dan vraagt maud opeens: hoe gaat het eigenlijk tussen jou en Jim demi?? Maud vraagt dat echt altijd…… pfff…… soms is dat echt vermoeiend. Maar ja dat is typisch Maud. Hihihihihi….. in de sting heeft nanette het jasje al meteen gevonden, echt kei mooi is het jasje vind ik. Nanette gaat het jasje passen. Maud en ik lopen even mee. Het jasje past perfect. Tussendoor belt jim mij. Ik pak op maar ik ben hem vergeten te vertellen dat ik ging shoppen. Ik hoop dat hij niet boos gaat worden….


Reacties:


IrelandGeek
IrelandGeek zei op 6 aug 2013 - 15:59:
meldingggg babeee


DoncastaBabe
DoncastaBabe zei op 6 aug 2013 - 10:24:
Okee! Xx


laurastyles
laurastyles zei op 5 aug 2013 - 23:54:
Melding x


DoncastaBabe
DoncastaBabe zei op 5 aug 2013 - 21:23:
schrijf in je reactie als je een melding wilt!!!!!!


menepen
menepen zei op 5 aug 2013 - 11:39:
melding