Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Beste vakantie ooit!!!! » Naar Hawaii <3

Beste vakantie ooit!!!!

5 aug 2013 - 18:21

391

4

237



Naar Hawaii <3

Het eerste hoofdstuk. Tis een beetje kort maar heb niet zoveel tijd ben op vakantie :)) Hope you enyoy :) Tips zijn welkom!!

'BELLAAAAAAAAAAA' Schreeuwde mijn moeder. ik schoot recht overeind. 'Whaa ja mam?' 'je zou je wekker zetten! We moeten over een half uur weg om het vliegtuig te halen schiet een beetje op wil je? ' Ratelde ze. Ik haalde mijn hand door mijn haar. Oh ja we gaan naar Hawaii. daar komen we al 4 jaar. Ik ga al mijn vrienden weer zien! Ik lachte bij de gedachten en pakte mijn oordoppen en zette LWWY op. Ik begon wat te dansen en keek naar mijn posters. 'Wat ben jij toch onmogelijk Bella' riep Seth me toe. Seth was mijn 2 jaar oudere broer. Ik heb 3 broers. Seth, 18 jaar, Jared en Paul, 19 jaar (Tweeling). En ja ze gaan allemaal mee op vakantie. Ze zijn allemaal nog al beschremend over mij..... 'Het is pas 3 uur en jij danst al in het rond?? Vroeg hij. Ik stak mijn tong uit. 'Volwasse hoor zusje' Ik rolde mijn ogen. 'Nee niet nu al he? Zo vroeg One Direction luisteren.' Jared kwam aanlopen. En tot slot natuurlijk kwam Paul er nog bij al zingend 'Ohh onze Bella is verliefd tralalala' 'Zo is het genoeg jongens laat je zusje' zij papa. 'Lieverd mama word een beetje gek wil je zo snel mogelijk klaar zijn?' Hij keek me heel lief aan. 'Ja papa' 'Seth,Jared,Paul wegwezen uit mijn kamer!' ' Oeehh zusje word boos' klierde Jared. Papa trok Jared aan zijn oor weg. 'Auw pa!'

20 minuten later zaten we in de auto. Ik mijn oordoppen in. Met natuurlijk One Direction. Paul had zijn vervelende uurtje. 'Mammie, pappie zijn we er al bijna?' we waren nog geen 10 min van huis. 'Paul nee he kom op' zei mama. Nog geen 10 min later: 'Pappie mammie zijn we er al bijna?' zo ging het een half uur door. Jared en ik keken elkaar aan *BAF* Jared en ik haalden op het zelfde moment uit en verkochten Paul een mep. 'AUW! mammie ze slaan me' *BAF* De klap van Seth waarvan we dachten dat ie sliep. 'Auww pappie zeg er wat van!' 'Bella, Jared en Seth de Groot' hij klonk gemaakt streng. 'De volgende keer harder' We barsten in lachen uit 'Pappie zeg dat nou niet, mammie hoorde je dat?' 'Eigen schuld lieverd' lachte mama. We lachten met zijn allen. One Direction met Kiss You klonk in mijn rechter oor.


Reacties:


1Dlovez
1Dlovez zei op 6 aug 2013 - 9:36:
Melding!!!


menepen
menepen zei op 6 aug 2013 - 0:38:
leuk melding.


laurastyles
laurastyles zei op 5 aug 2013 - 23:52:
melding x


loveyouxx
loveyouxx zei op 5 aug 2013 - 18:35:
hahaha LOL!
snel verder.. Dit is leukk!!