Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » the secret of our life » paniek!!!

the secret of our life

6 aug 2013 - 16:44

693

6

387



paniek!!!

Nanette’s p.o.v.

Wie belt er??? Vraagt maud. Heey schat hoe gaat het?? Zegt Demi door de telefoon. Het is Jim zeg ik dat hoor je al aan het opnemen…. Hihihi. Ik vind dat Demi en Jim echt kei goed bi elkaar passen, ook al is Jim een jaar ouder. Dat is niet te zien want ze zijn even groot. Doeg loveyou tot straks ‘kus kus’ legt Demi de telefoon neer. Demi wanneer gaan wij Jim ontmoeten vraag ik nieuwsgierig. Uhhhmmm…. Als we nu het jasje gaan afrekenen en Macdonalds gaan halen en meenemen in de trein dan kunnen we eten in de trein, en dan als we thuis zijn komt Jim nog heel even om jullie te ontmoeten zegt Demi maar geen rare dingen vragen of zeggen zoals BABYFACE maud zegt Demi er nog achteraan. Jaaa!!! Zeggen maud en ik tegelijk. Eindelijk mag ik Jim ontmoeten. Demi vertelt de hele tijd over hem en over louis natuurlijk. Hihihihi….. alleen maud is niet zo’n fan van Jim. Ze wilt Demi beschermen dat haar niets vervelends overkomt met Jim. Kom we gaan het jasje snel afrekenen zegt maud, hoe sneller hoe eerder ik langer ik jim kan ontmoeten zegt maud er nog achteraan. We hebben het jasje afgerekend en lopen naar de Mac Donalds. In de mac donalds komt best song ever op de radio. Ik schreeuw: kom dansen best song ever is er op!!! Maar we zijn aan de beurt nanette zegt demi. Oke dan niet….. zeg ik. Maud besteld eerst uhhhmmm…. Doe mij maar een big mac menu met dubbele mayo, een grootte cola en een Macflurry kit kat. Maud die kan echt heel veel eten zonder bij te komen. Doe mij maar een big Mac menu met een middel cola zegt demi. Verder hoeft demi niets. Doe mij maar hetzelfde als Maud zegt ik. En inpakken graag. Oke dat is dan € 24,95,- alstublieft oke. Demi betaalt. We open de Macdonalds uit. En gaan naar de trein. We zijn op het station met de Macdonalds in onze handen. De trein is er al vrij snel.


Maud’s p.o.v.

We zitten het dichts bij de deur dat we er het eerste uit zijn want dat wou ik…… hihihihi…… ik ben echt benieuwd wat jim wat mij vind. Maar als Demi er maar gelukkig mee is ben ik er ook gelukkig mee. Is de Macdonalds lekker?? Vraagt demi aan Nanette en mij. Jaa….. zeggen wij in koor. Wij praten nog even over wat we morgen het eerst gaan doen als we klaar zijn. Tien minuten later staat de trein stil, we hebben onze rotzooi netjes weggegooid kuch kuch…..hihihihi..... we lopen naar demi’s huis. We hebben veel lol gemaakt in eindhoven, in de trein trouwens ook hoor. Hihihihi….. ineens zakt demi door haar knieën. Aaauuwww ze schreeuwt het uit van de pijn. Nanette en ik helpen haar opstaan. Haar knieën zijn allebei helemaal open. Gaat het?? vraagt nanette. Ja het gaat wel antwoord demi. Alleen het doet super veel pijn. Kom we gaan naar huis, anders staat jim dadelijk voor de deur en ben ik er niet zegt demi. Demi strompelt wat verder. Nanette drukt op de bel. De moeder van demi doet open. Wat is er gebeurt demi??? Vraagt haar moeder in paniek. Niks mam kom we gaan naar mijn kamer zegt demi. Ik pak nog even wat drinken en een koekje zeg ik. Maud wat is er gebeurt met demi vraagt haar moeder nogmaals. Ze is door haar knieën gezakt op de stoep, ik zal er dadelijk een gaasje met een pleister erop doen en een beetje schoonmaken. Ik loop naar boven naar demi’s kamer. Nanette heeft de wonden schoongemaakt en er al een gaasje opgedaan. Ik plak de pleisters er wel op zeg ik. Thanxx schatjeesss jullie zijn de beste zegt demi nee he dadelijk komt jim en dan gaat hij helemaal vragen wat er is gebeurt…..pfff… daar heb ik echt geen zin in…. En dan morgen met het concert wat dan…. Ik kan nog niet eens fatsoenlijk lopen zegt demi in paniek. Triingggg daar gaat de bel. Ooo nee he daar is hij al. Hallo jim demi is boven de moeder van demi doet open…..


Reacties:

1 2

IrelandGeek
IrelandGeek zei op 7 aug 2013 - 19:53:
melding......... EN ZO EEN VREETZAK BEN IK OOK WEER NIET


menepen
menepen zei op 6 aug 2013 - 21:49:
melding


lovelouis
lovelouis zei op 6 aug 2013 - 21:42:
Melding!!


DoncastaBabe
DoncastaBabe zei op 6 aug 2013 - 21:35:
cute ik val en heb mijn knieë'n helemaal open. dat heb ik heel vaak maar ja...
xoxoxoxo love ya


menepen
menepen zei op 6 aug 2013 - 19:12:
melding