Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » What happens in bed, stays in bed. - Harry Styles » Hoofdstuk 7.

What happens in bed, stays in bed. - Harry Styles

6 aug 2013 - 22:00

372

5

273



Hoofdstuk 7.

De deur werd opengesmeten. Meteen draaide ik me om en daar stond hij. Opgelucht haalde ik adem, rende naar hem toe en sloeg mijn armen om hem heen. Toen ik me van hem weg duwde, sloeg ik hem met platte handen op zijn borstkas.
‘Doe dat nooit meer, wil je?’ zei ik, gespeeld boos.
‘Ik moet er niet aan denken,’ zei hij en drukte zijn lippen op de mijne.
‘Ik hou van je!’ zei hij en zoende me nog een keer.
‘Ik ook van jou,’ zei ik en liet hem los.
Langzaam liep ik terug naar het bed en liet me er op mijn rug op vallen. Ik sloot mijn ogen toen ik merkte dat ik een beetje licht in mijn hoofd werd.
‘Gaat het?’ vroeg Harry, maar zijn stem klonk erg ver weg en ik was niet in staat om te antwoorden.
Misselijkheid welde op uit mijn maag. Ik sloeg mijn hand voor mijn mond toen ik merkte dat mijn maag de inhoud weer naar buiten wilde gooien. Een paar seconden later voelde ik hoe Harry een arm onder mijn nek schoof en me overeind hielp. Ik opende snel mijn ogen en zag dat hij een prullenbak in zijn hand had. Ik kokhalsde en greep de prullenbak vast. Net op tijd hing ik er met mijn hoofd boven.
Harry kwam terug uit de badkamer met een glas water. Deze gaf hij aan mij en ik dronk het voorzichtig leeg.
‘Ochtendmisselijkheid blijkt dus niet alleen in de ochtend te zijn,’ zei ik, en glimlachte zwak.
Net toen de woorden uit mijn mond waren werd er op de deur geklopt. Harry liep naar de deur en opende deze.
‘Waar ben je verdomme geweest? Weet je wel hoe je háár hebt achtergelaten?’ riep Louis boos terwijl hij wijzend naar mij naar binnen stampte.
‘Lou, het is goed!’ zei ik en wilde opstaan.
‘Zitten blijven, jij!’ zei Harry en hij wees naar me, ‘Ik wil zeker weten dat het weer goed met je gaat voor je ook maar één stap verzet!’
‘Nou ja zeg!’ zei Louis, terwijl ik maar naar het hoofdeinde kroop om ondersteuning in mijn rug te hebben tijdens het zitten.
‘Het is goed, Lou!’ zei ik, ‘Harry is een beetje overbezorgd op dit moment. Maar hij mag me best lekker verwennen hoor, ijsjes halen en zo!’


Reacties:


1Dharrylouis
1Dharrylouis zei op 8 aug 2013 - 10:50:
Melding!!


lovelouis
lovelouis zei op 7 aug 2013 - 16:30:
Heel snel verder!!!


lovelouis
lovelouis zei op 7 aug 2013 - 13:33:
Melding!!!!


XxAmyxX zei op 6 aug 2013 - 22:41:
Je schrijft echt goed! Melding! En gauw verder! Liefs, Amy


laurastyles
laurastyles zei op 6 aug 2013 - 22:24:
Superstoer! X melding xx