Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » turnen naar de top » turnen naar de top

turnen naar de top

7 aug 2013 - 9:26

272

4

238



turnen naar de top

hoi iedereen dit is me eerste verhaal ik heb niet zo veel inspiratie dus als jullie tips hebben laat ze in de reacties achter en let niet zo erg op de tekens veel plezier!!!!!
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik word wakker en de wekker gaat, ik zie dat het 7:30 is ik heb helemaal geen zin om eruit te gaan, maar het moet want ik moet naar school. Eerst even aankleden, eten, tandenpoetsen en me turnspullen want ik moet gelijk na school naar turnen 6 uur lang.

De bel gaat eerste uur heb ik wiskunde met een repetitie erbij gelukkig heb ik goed geleerd ik hoop dat ik een goed cijfer heb. Ik kan me niet goed concentreren gisteren is er iets naars met Linda gebeurd bij turnen ze deed een overslag zonder handen en ze viel met d'r hoofd op de balk en viel heel erg op de rug. Hopelijk kan ik vanmiddag misschien weten wat er met haar is gebeurd.

Als wiskunde is afgelopen hebben we pauze ik ga bij me vriendinnen zitten, ik vraag "ging bij jullie de repetitie goed bij mij ging die echt fucking slecht". "Gisteren is er bij de turn is naars gebeurd met iemand ik moest daar heel de tijd over nadenken wat er met haar is gebeurd". Ik loop naar Mitchell toe (dat is de vriend van Sanne) hij vraagt "waarom kijk je zo somber ik zeg, gisteren is er bij de turn iets naars gebeurd"." O dat is niet leuk zegt die"........
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Wat vinden jullie ervan moet ik doorschrijven of stoppen als je tips of ideeën heb laat ze in de reacties achter ik hoop dat het leuk was
xxxcharlottexxx


Reacties:


Pilots
Pilots zei op 11 aug 2013 - 16:46:
Leuk verhaal! Ik heb nog een tip: probeer iets meer komma's en punten te doen, dat leest wat fijner haha.
Als voorbeeld: De bel gaat, het eerste uur heb ik wiskunde met een repetitie erbij, gelukkig heb ik goed geleerd. Ik hoop dat ik een goed cijfer heb.

Succes! X Vanessa


laurastyles
laurastyles zei op 7 aug 2013 - 10:30:
Leuk verhaal! voor je eerste x is het wel aardig. Ik zie dat je van Tallietje al de meest nodige tips hebt gekregen. Succes!
X Laura


cjg
cjg zei op 7 aug 2013 - 9:18:
Oke heel erg bedankt ik zal die aanhalingstekens en de enters proberen


Tallietje
Tallietje zei op 7 aug 2013 - 9:14:
heyhey,

ik las je berichtje en eerst dacht ik echt zo van; "Huh waar komt dat vandaan?"
maar uhm tips... eens even kijken, mischien kan je als iemand iets zegt het tussen "aanhalingstekens" schrijfen, dan weet je makkelijker wanneer er iets word gezegd.
je kan ook een enter tussen de tijdsprongen doen

uhm en je kan boven aan een hoofdstuk zien hoevaak het is gelezen.

hopelijk heb je hier wat aan, je verhaal lijkt me echt heel leuk :3

greetzz