Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » The darkest skies (horror) » "Will this dream be pretty?"

The darkest skies (horror)

6 aug 2013 - 22:33

304

2

193



"Will this dream be pretty?"


Sammy p.o.v.

Ik trek de voordeur achter me dicht en kijk betreurd naar het te koop bordje. Ik wou zo graag weg maar nu bleef ik toch t liefst. Ik zucht diep en plof langs Floris in de auto. “Ben je er klaar voor zusje?” Vraagt hij nieuwsgierig. Ik heb moeite om mijn tranen tegen houden “Floris. Ik wil blijven” “Sammy daar kom je ook een beetje laat mee, we hebben al het andere huis gekocht.” “Toch wil ik blijven ik wil niet weg” “Hey, zet je er overheen. Wil je echt hier blijven? Ik bedoel. Niemand hier kijkt met de gedachte o daar zijn onze aardige Floris en Sammy naar ons”. Ik veeg de paar tranen die er toch uit geglipt waren onder mijn ogen weg. “Oke rij dan maar voor ik me bedenk” zucht ik en staar uit het raam. Stiekem was ik nog niet klaar voor deze grote stap.

Ik laat de wind door mijn haar glijden als we over de meest kronkelige weg ooit rijden. Het huis lag verder van de bewoonde wereld dan dat we eerst dachten. “AAH! FLORIS PAS OP!” Schreeuw ik. Nog maar net op tijd konden we het kleine meisje ontwijken. Ik kijk nog even achterom om te checken of ze oke was. Maar ze was nergens meer te bekennen. Ik kijk vragend naar Floris. “Wie de fuck laat zijn kinderen hier op de weg spelen!” Moppert Floris. Ik schud mijn hoofd. waar is ze heen. ik kijk in de achteruit kijk spiegel en zie het meisje midden op de weg staan naar de auto staren. Meteen draai ik me om en… ze is weer verdwenen. Wat!? Ik sluit mijn ogen eventjes en open ze daarna weer. “Gaat t?” Vraagt Floris bezorgd. “Ja hoor. Ik was alleen een beetje geschrokken.” Ik voel me niet bepaald thuis in canada.


Reacties:


Elientjheu
Elientjheu zei op 7 aug 2013 - 11:23:
ah LOL jah geeeeeeeeest x le me melding?


GreenDay
GreenDay zei op 6 aug 2013 - 22:44:
Omg, geest!
Snel verder.

Loves,