Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » the secret of our life » alles komt goed

the secret of our life

8 aug 2013 - 10:58

677

5

290



alles komt goed

Demi’s p.o.v.

Kom snel alles opruimen duw alles maar onder mijn bed zeg ik snel tegen maud en nanette. Ik kan bijna niet lopen van de pijn. Maar ik probeer te helpen. Ik hoor jim op de trap lopen. Ik zit op mijn bed samen met maud en nanette. Kan ik binnenkomen??? Vraagt jim. Ja je kan binnenkomen schat. Heeyy ik heb je allang niet meer gezien. Ik geef jim een kus op zijn wang. Heey schatjee van mij zegt jim. Ik stel maud en nanette voor aan jim. Wat is er met jou gebeurt demi?? Vraagt jim. Ooo niks ik ben alleen…. Ze is door haar knieën gezakt op het eind van de straat op de stoep zegt nanette snel voordat ik mijn zin kan afmaken. Hoe kan dat dan weer?? Vraagt jim ik weet het niet ik was gewoon aan het lopen en gek aan het doen, en toen zakte ik door mijn knieën zeg ik, maar zullen we het ergens anders over hebben. Maar morgen ga je naar dat concert en je kunt nog niet eens fatsoenlijk lopen hoe ga je dat doen dan??? Vraagt jim nog. Mijn opa heeft krukken in de schuur die mag demi vast en zeker lenen zegt maud. Ja graag het doet zo’n pijn zeg ik. Maar eh heben jullie vragen voor mij of willen jullie wat over jullie zelf vertellen??? Vraagt jim aan maud en nanette. Uhhmmm…. Oh ja ik weet er een ben je slim want demi is dom??? Vraagt maud. MAUD!!!! Dat vraag je niet!!! Zeg ik geïrriteerd. Iedereen is even slim dus wat maakt het uit antwoord jim. Hoe oud ben je?? Vraag nanette. Ik ben 14 jaar zegt jim. Wat voor sport doe jij??? Basketbal antwoord jim alweer. SHITTTT!!!!! Ik moet overmorgen de kampioenswedstrijd spelen en ik moet al op krukken lopen. Hoe moet ik dat dan de wedstrijd nog spelen?!?!?!?! Komt wel goed schat antwoord jim. Ik fix dat wel voor jou zegt jim. Thanxx lieffie. Ik hou van jou ik wil je nooit meer kwijt zeg ik.


Jim’s p.o.v.

Ik heb zo’n medelijden met demi. Ik wou dat ik het had nu. Ze heeft morgen het concert waar dat ze van alles voor afgezegd zelf haar voetbaltraining, en dan ook nog eens de kampioenswedstrijd. pfff…..wat erg voor haar. Ik hou ook van jou en wil jou ook nooit meer kwijt schatje van mij zeg ik. Maar jullie waren in eindhoven geweest, wat hebben jullie allemaal gekocht?? Vraag ik. Uuhhmm… maud jij eerst zegt demi meteen. Oke ik heb een niall outfit gekocht. En nanette wat heb jij gekocht. Ik heb een outfit gekocht die bij ze alle vijf hoort, iets van harry iets van louis iets van niall iets van liam en iets van zayn zegt nanette. En jij demi wat heb jij gekocht???? Vraag ik. Ik heb natuurlijk een louis outfit uitgekozen. Een gesteept truiftje met bretels een rode broek en gympen. Wauw mooi man!!! Antwoord ik. Thanxx schat zegt demi. We moeten nog van die borden maken zegt maud. Oh ja we hebben onder in de garage karton liggen, kun jij dat met nanette even gaan halen??? vraagt demi. Ja is goed dan zijn jij en jim even alleen zeggen maud en nanette. Ze lopen naar onder. Jim vond je het erg dat ik naar eindhoven was zonder het te zeggen??? Vraagt demi een beetje bangig. Nee natuurlijk niet schat van mij ik ging laatst toch ook motor crossen met een paar vrienden zonder dat jij het wist zeg ik. Oh ja….. ff vergeten. Zegt demi. Hoe gaat het met je knieën vraag ik aan demi. Mwa het gaat wel het doet nog wel pijn maar het gaat beter als toen straks antwoord demi. Dan horen we nanette en maud weer naar boven lopen. We konden ze niet vinden dus we heben het jou moeder gevraagt en die heeft het gepakt voor ons zegt maud. Hoeveel borden willen jullie maken??? Vraag ik. Drie naruurlijk antwoord demi. Een met mrs. Tomlinson, een met mrs. Horan, en een met mrs. Styles. Oke leuwk antwoord ik.


Reacties:


DoncastaBabe
DoncastaBabe zei op 8 aug 2013 - 9:23:
Oh ja ff verandere.


IrelandGeek
IrelandGeek zei op 8 aug 2013 - 9:05:
HET MOET mrs, Styles zijn voor Nanette!!


menepen
menepen zei op 8 aug 2013 - 0:17:
melding


lovelouis
lovelouis zei op 7 aug 2013 - 21:15:
Cuteee
melding


loveyouxx
loveyouxx zei op 7 aug 2013 - 20:33:
awwhhhh!!
that's cutee!!
snel verder!!
xxxxxxxxxxxx
love ya!