Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Persoonlijke stand alone's » Anne's SA

Persoonlijke stand alone's

7 aug 2013 - 23:36

1035

2

331



Anne's SA

Sorry dat je zolang moest wachten, ik was op vakantie! hope you like it girl! xx

k zit thuis op m'n laptop, verhalen schrijven. Ik schrijf een paar zinnen en kijk dan op de klok. Liam komt zometeen al, hij zei dat hij een verrassing voor me had. Dan komt Boris binnen gehuppeld. Boris is mijn hond, die heb ik vorig jar met kerst van Liam gehad. Liam en ik zijn al 10 jaar beste vrienden, we hebben altijd samen kerstmis gevierd. Ik schrik op uit m'n gedachten door de deurbel. 'Hey Boris, Liam is er al!' zeg ik blij en geef hem een aai over zijn bol. Ik sta op en ren naar beneden. Ik hoor hoe Boris achter me aan de trap af rent. Ik open de deur en kijk in het gezicht van Liam. 'Liaaaaaaaam' roep ik blij. 'Hey Hailey' zegt hij en geeft me een knuffel. 'Hey kleine rakker' zegt hij en tilt Boris op. Ik loop lachend naar boven en Liam loopt achter me aan. Ik zet gauw mijn laptop weg en ga op bed zitten. 'Wat wilde je me nou vertellen dan?' zeg ik. Hij zet Boris op de grond en gaat op een zitzak zitten. Hij begint te lachen en ik kijk hem vragend aan. 'Ik heb een verrassing voor je' zegt hij met een grijns op z'n gezicht. Ik spring op van het bed en vraag hem wat de verrassing is. 'geheimpje' zegt hij. 'Dan maar op de moeilijke manier' zeg ik en storm op hem af. 'KIETELDOOODDD' schreeuw ik en begin em overal te kietelen. 'Haaaii.. Hailey... Haha.. STTOOOPP.. je weet dat ik hier niet tegen kan' schreeuwt hij lachend. Ik stop even en kijk hem aan. 'vertel je het dan?' zeg ik en kijk naar hem. Hij knikt en ik ga weer op bed zitten. 'Aangezien je bijna jarig bent heb ik een verrassing voor je, ik kan niet zeggen waar of wat het is, maar je gaat het superleuk vinden! Ik beloof het je' zegt hij en kijkt naar me. Ik zie aan zijn blik dat hij het meent en niks verder los zal laten, ik moet hiermee genoegen nemen. 'Wanneer is het dan eigenlijk?' vraag ik. 'Even kijken het id nu 15:00 het begint over 5 uurtjes en we moeten er no heen rijden, conclusie, we gaan zo weg' zegt hij. 'Moet ik me nog omkleden?' vraag ik opgewonden. 'Nee joh, je bent perfect zoals je eruit ziet' zegt hij en geeft me een knipoog. Ik draai me om en moet blozen, wacht wat?! Moet ik nou blozen om mijn beste vriend?! Nee Hailey, dit kn niet, zet het uit je hoofd. Ik raap m'n mobiel en tas bijeen, geef Boris een aai over z'n bol en ik loop naar beneden. Liam opent de deur en zegt 'Na jou' en buigt. 'Dankjewel meneer' zeg ik en proestend lopen we de deur uit. Ik sta stil want zie dat er een limo voor m'n deur staat. 'Gaan we met de limo?' vraag ik opgewonden. 'Het beste voor de allerbeste, en oja, deze ramen zijn geblindeerd' zegt hij en lacht. Ik loop ernaartoe en de chauffeur houdt de portier open. Ik stap in en zie hoe chique het is. 'Liam dit had echt niet gehoeven!' zeg ik en kijk om me heen. De tijd gaat snel voorbij, het is supergezellig in de limo. Dan zegt de chauffeur dat we er zijn. Liam houdt zijn handen voor me ogen en zo stappen we uit. 'We zij er dan eindelijk' zegt Liam en haalt zijn handen weg. Wat ik zie is ONGELOVELIJK. We staan voor een groot concertgebouw, dit gebouw ken ik, hier treedt Miley Cyrus vanavond op. Ik zie duizenden meisjes lopen en draai naar Liam. 'Liaam, treedt Mil' verder kom ik niet want hij knikt al ja. Ik gil het uit van blijdschap en knuffel hem stevig. 'Dankjeweeellll' schreeuw ik. Ik ben al superlang fan van Miley Cyrus, hoelang weet ik niet eens meer. Liam trekt me lachend mee naar de ingang. We worden gelijk binnengelaten, aangezien Liam beroemd is. De zaak is indrukwekkend groot, ik volg Liam naar onze plekken. 'Helemaal vooraan?' schreeuw ik blij. 'Jaa, met het beste zicht' zegt hij. Ik kijk om me heen en zie hoe de zaal volstroomt. Op een gegeven slaan de lichten aan en komt Miley op. Ik gil mee met de nummers, Liam doet zijn best om ook mee te zingen. Miley heeft nu 5 nummers gezongen. Dan gaat ze op het randje van het podium zitten, recht voor ons. 'Lieve fans, ik wil jullie voorstellen aan mijn beste vrienden waar ik heel veel van hou, Liam en Hailey.' Mijn mond valt open van verbazing, ik ben zo blij dat ik Liam opeens zoen. Miley staat lachend op en gaat verder zingen. Ik kijk naar Liam, mijn hoofd is zo rood als een tomaat. 'Euuhmm euuhhm sorry!' zeg ik snel. 'Het geeft niet, ik vond et niet erg' zegt hij lachend. Ik doe alsof ik dat laatste niet gehoord heb. Liam tikt me aan en ik kijk naar hem. Hij doet een ketting bij me om, het lijkt. Wel een sleutelhanger. 'Heb je zin om Backstage met mij te gaan?' vraagt hij met een lach oo zijn gezicht. Ik knik en loop achter hem aan naar achter. Achter aangekomen komt Miley naar ons toegelopen. Ze geeft me een spontane knuffel en kijkt dan naar Liam en mij. 'Hoelan hebben jullie al wat? Jullie zijn echt het leukste stel dat ik ooit heb gezien!' zegt ze blij. Ik kijk naar Liam en die moet lachen. 'Miley, we zij helemaal geen stel!' zeg ik ongemakkelijk. 'Echt waar?! Jullie zijn zo leuk samen! Toen je hem zoende, het was zo schattig! Het wordt hoog de tijd dat jullie iets krijgen' zegt ze. Ik kijk verward naar Miley, die gebaart dat ik moet zoenen. Ik kijk naar Liam, nog nooit heb ik gevoeld wat ik voelde toen ik hem daarnet zoende. Ik wist niet dat ik zoiets kon voelen voor hem, mijn beste vriend. 'En nu moeten jullie zoenen' zegt Miley. Ik moet lachen en twijfel even, maar dan zoent Liam mij. Hè is romantisch en fijn. Ik hoor hoe Miley klapt en weer naar voren rent. Hè is officieel, mijn dag kan niet meer stuk.


Reacties:


tamarastyles
tamarastyles zei op 8 aug 2013 - 21:50:
wouwie!! dit is echt de beste SA van je tot nu toe! (dat zei ik bij je vorige SA ook al maar dat neem ik terug!) dit is zooooo superromantisch! i can't waight tot mijn SA!


Anne
Anne zei op 8 aug 2013 - 10:05:
Superleuk verhaal zo!
Btw ik zit nu heerlijk op wifi in hotel waar ik ben in Turkije.