Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Maybe I'll save this -Louis Tomlinson » ~04~

Maybe I'll save this -Louis Tomlinson

8 aug 2013 - 1:14

519

12

365



~04~

Sorry dat het zo lang duurde! Was aan 't logeren. Maar hier een hoofdstukje! Hope You Like it! XxX

Louis POV

Cecily...Ze spookt de hele tijd door m'n hoofd. Ik weet niet wat het is. Maar haar naam, en haar lach. Haar blauwe sprekende ogen, haar bruine lokken.
Alles aan haar is zo mooi! En haar lach....Prachtig. Alleen ik snap het niet, waarom zit zij in mijn hoofd? En wat doet zij in mijn hoofd? Ik kan nergens anders meer aan denken, alleen aan haar. Ik moet er voor Harry zijn nu. Alleen ik krijg Cecily niet uit m'n hoofd! En haar zachte hand. Toen ik hem vast had. Toen was alles zo mooi. Het leek of ik vloog, naar wolken. Roze wolken. Samen met Cecily.


Jo's POV

Ik loop verder het bos in, weg van Harry's huis.
Ik snap het allenmaal niet. Van Harry. Zou Cecily hem goed kennen? Zou Harry mij nog herinneren? Hij zal altijd in mijn gedachte blijven, maar ik ook bij hem? Ik loop verder het bos in, richting mijn huisje hier. Al gauw ben ik bij mijn huisje, en loop zachtjes naar binnen. Ik hoor zachtjes gesnurk, Melissa is er dus. Melissa is mijn oudere zus, samen met haar woon ik hier. Melissa en ik zijn misschien wel zussen, maar het enige wat we van elkaar weten is de naam. Voor de rest niks. Misschien kan ik hulp bij Melissa vinden? Of beter bij Cecily? Ik kan haar altijd proberen op te zoeken. Misschien wilt zij me helpen om van mijn liefdesverdriet af te komen. Toch is die liefdesverdriet allemaal mijn schuld.



Cecily POV

Straks gaan de jongens hun nieuwe clip opnemen, Best Song Ever.
Ik ben benieuwd. Ik moet nu alle jongens roepen en zeggen dat ze zich klaar moeten maken om te gaan. Perrie kom ik al tegen. 'Hey! Zeg tegen Zayn dat hij zich klaar moet maken, omdat we zo moeten gaan!' Zeg ik tegen haar, ze knikt. Ik loop gauw verder. Liam en Niall zitten op de bank, 'Jongens! Maak jullie klaar! We gaan zo weg!' roep ik naar ze. En Niall en Liam springen meteen van de bank af. Ik lach. Dan loop ik naar Louis kamer, ik klop even op de deur'. 'Binnen.' Hoor ik Louis zeggen. Ik maak de deur open. 'Heey! Uhm, je moest je klaarmaken enne...' Ik zie dat Louis heel schattig zit met een kussen strak tegen zijn buik gehouden. 'En wat?' Vraagt Louis. 'En, we gaan zo, op schieten dus.' Ik loop gauw verder. Wouw, wat zag hij er leuk uit! Ik ga naar Harry's kamer. Hij kijkt huilend een romantische film. 'Harry? Gaat het? Je moet je klaarmaken, want we gaan zo.' Zeg ik rustig. Hij stopt met huilen en kijkt me aan. 'Wat doen?' Vraagt hij met een trillend stemmetje. 'Jullie clip opnemen.' Ik loop z'n kamer in, en zet de tv uit. 'Kom lieverd.' Ik trek hem het bed uit, en haal z'n tranen weg. 'Maak je klaar, en zie ik je dan zo?' Vraag ik aan hem. Harry knikt zelfverzekerd. Ik lach en loop naar buiten, op naar de auto!





Hoi!
Laat een reactie achter
Als je een melding wilt!
Anders krijg je die niet.
Enne, voor degene die een rol hebben:
Bij heet volgende hoofdstuk komen jullie!
Liefs, Amy


Reacties:

1 2 3

IloveZayn
IloveZayn zei op 10 aug 2013 - 1:01:
Leeeuk x


menepen
menepen zei op 9 aug 2013 - 12:18:
melding


1Dlovez
1Dlovez zei op 9 aug 2013 - 11:51:
Melding!!!!!!!!!



Xxxxxxxxxx


GreenDay
GreenDay zei op 8 aug 2013 - 22:16:
Wauw, zielig voor Harry.
Gauw verder.
xx


1D4EVER
1D4EVER zei op 8 aug 2013 - 22:12:
Meldingg!! <333