Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Not You - Harry Styles » ~12~

Not You - Harry Styles

8 aug 2013 - 10:33

239

3

256



~12~

Hoi! Sorry dat ik zo lang niet schreef aan deze FanFic. Persoonlijk weet ik niet of ik door moet gaan met deze FanFic.....Wat vinden jullie? Stoppen of doorgaan? Laat het weten in de reactie's! Enne willen jullie een kijkje nemen bij Maybe I'll Sve This- Louis Tomlinson? Liefs, Amy

Bij het huis van Louis en June- June POV


De dag is omgevlogen, ik heb samen met Stella elk winkeltje in de stad bekeken. Ik zit nu thuis te wachten op Louis en Harry. Dan voel ik een hand op m'n schouders. 'Is hier de bank? Lou?' Hoor ik Harry's stem vragen, hij is nog steeds geblinddoekt. 'Haha..Ik ben hier.' Zeg ik lachend. Ik hoor Harry grinniken. 'Oh.' Hij houd m'n schouder goed vast en komt naar me toe, en gaat perongeluk op m'n schoot. Ik schiet in de slappe lach. En Harry ook, die nog rustig op mijn schoot zit. Hij lacht zo hard, dat hij van mijn schoot af valt. En zijn blinddoek valt op de grond. 'Jongens. Is het vandaag goed gegaan?' Vraag ik. Harry en Louis knikken heftig. 'Alleen ik ga nooit meer geblinddoekt naar Starbucks.' Zegt Harry. Louis praat verder: 'Harry stopte koffie in zijn neus!' Roept hij lachend. 'Ik heb er een filmpje van!' Roept hij erachter aan. Ik lach. 'What? Dat heb je niet gezegd!' Roept Harry verbaasd. 'Hier, ik laat hem wel zien.' Louis gaat naast me zitten en laat het filmpje zien. Ik lig op de grond van het lachen. Geloof ik zit het al een stuk beter tussen Louis en Harry.
Ik pak beide jongens vast, en geef ze een knuffel.




Laat een reactie achter
En bepaal:
Doorgaan of stoppen?
En als ik doormoetgaan, laat dan een reactie achter
Als je een melding wilt!
Liefs, Amy


Reacties:


1D4EVER
1D4EVER zei op 8 aug 2013 - 21:35:
DOOORGAAAN MELDIIIIIIIIIIIING


lovelouis
lovelouis zei op 8 aug 2013 - 10:50:
Doooorgaaaaannnnnn
melding!!!


Anne
Anne zei op 8 aug 2013 - 10:48:
DOORGAAN!! Melding!!