Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » What happens in bed, stays in bed. - Harry Styles » Hoofdstuk 8.

What happens in bed, stays in bed. - Harry Styles

8 aug 2013 - 14:29

509

6

382



Hoofdstuk 8.

Louis liep naar me toe.
‘Weet je zeker dat het oké is?’ vroeg hij.
‘Ja Lou, nu ben jij overbezorgd!’ lachte ik.
Hij glimlachte zwakjes.
‘Kan ik jou even spreken?’ vroeg hij aan Harry, wie knikte.
Ze liepen samen naar de extra kamer en ik probeerde hun gedempte stemmen af te luisteren, maar kon er niets van maken. Toen ze even later van de kamer af kwamen, keek ik ze aan. Louis liep meteen naar de deur.
‘Hé Lou?’ vroeg Harry, waarna de jongen zich omdraaide, ‘Meeting om 8 uur, deze kamer. Wil je dat doorgeven?’
Louis knikte en verliet de kamer.
‘Waar ging dat over?’ vroeg ik, terwijl Harry naast me kwam zitten en zijn armen om me heen sloeg.
‘Hij is nogal boos op me over hoe ik je alleen liet vanmiddag,’ legde hij uit.
‘Zal ik straks even met hem gaan praten? Ik bedoel, ik zat daar maar te janken, ik was boos op jou en die hormonen…’ zei ik en zuchtte, ‘Sorry.’
‘Ach joh, dat laatste zul je wel vaker last van gaan hebben. Dat neem ik maar voor lief,’ zei hij en knipoogde.
Snel drukte hij een kusje op mijn voorhoofd.
‘Ik heb een meeting met de jongens ingelast over een kwartiertje, blijkbaar. Ik had niet in de gaten dat het alweer zo laat was. Ik ga het ze gewoon vertellen. Tegen hen kan ik toch niet liegen,’ legde Harry uit.
‘En wat als het misgaat? Tot 3 maand kan er nog van alles misgaan, weet je dat?’ zei ik, een beetje paniekerig.
‘Ja ik weet het. Maar de jongens moeten het weten. De fans houden we er nog even buiten!’ zei hij en sloeg zijn armen om me heen.
Ik kroop lekker tegen hem aan en legde mijn hoofd tegen zijn borstkas. Het was ontspannend om zijn hartslag te horen.
‘Ik hou van je,’ fluisterde ik.
‘Ik ook van jou,’ reageerde hij en drukte een kusje op mijn hoofd.
Ik gaapte en sloot mijn ogen even.

‘Sofia, wakker worden! De jongens zijn er!’ hoorde ik Harry’s stem zeggen.
Ik wreef in mijn ogen en ging rechtop zitten. Blijkbaar was ik in slaap gevallen. Ik vergezelde de jongens bij de tafel en ging op de stoel zitten die Harry waarschijnlijk voor me heeft vrijgehouden.
‘Jongens, er gaat een grote verandering aankomen,’ begon Harry.
‘Je stapt uit de band?!’ riep Zayn uit, ‘Hoe kun je dat doen man!’
Ik grinnikte zachtjes, wat me een stomp op mijn rechter bovenarm opleverde.
‘Auw!’ zei ik, en wreef over de plek.
Harry liep naar Zayn en gaf hem een zachte tik op zijn achterhoofd.
‘Blijf van d’r af, wil je?’ vroeg hij geërgerd.
Hij liep terug naar waar hij stond.
‘Nee, ik ga zeker niet uit de band!’ zei hij, waarna er opgelucht werd gezucht.
‘Jullie weten allemaal vast dat Sofia en ik eh… seksueel actief zijn…’ probeerde hij opnieuw, en ik bloosde.
‘Zeker, we hebben jullie vaak genoeg horen spoken!’ zei Niall, waardoor mijn wangen nog meer begonnen te gloeien.
‘Nee hoor, grapje!’ zei hij, terwijl hij naar me lachte en zijn tong uitstak.
Dit leverde hem een stomp op zijn arm op, dit keer door Harry uitgeleverd.
‘Sofia is zwanger,’ zei Harry toen maar, om meerdere misverstanden te voorkomen.


Reacties:

1 2

RivLovee
RivLovee zei op 10 jan 2014 - 21:48:
Best wel zwanger....


Andrea
Andrea zei op 30 dec 2013 - 10:57:
Dat laatste stuk is echt geweldig :p


zei op 9 aug 2013 - 0:15:
WOW!!!! Ik heb alles bijgelezen!
Hij is echt awesome!
Snel verder... Ennuuhh.. Meldig ea!!


XxAmyxX zei op 8 aug 2013 - 16:45:
Melding! En gauw verder! X


laurastyles
laurastyles zei op 8 aug 2013 - 16:14:
super! x Lautje melding!