Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » - » Hoofdstuk 2.

-

9 aug 2013 - 12:49

423

0

177



Hoofdstuk 2.

'Nice car', stacy zette haar zonnebril op en glimlachte spottend naar mijn auto. 'Yeah you laugh, at least I have a car.' Stacy heeft geen auto dus ze knikt, lacht en stapt in. Ik stap achter het stuur. 'So, tell me where to go' zei ik en ik keek stacy aan. Ze speelt als tom tom en zegt wanneer ik welke kant op moet rijden. Na een half uurtje zegt ze dat ik mijn auto moet parkeren. Dat doe ik en we stappen uit. Tegenover de parkeerplaats lag een groot park. We liepen het park in en kochten hot-dogs bij een hot-dogkraam. 'So tell me something about yourself.' We gaan in het gras zitten met onze hot-dogs en ik vertel stacy over waar ik vandaan kom, over mijn familie en dat mijn vader is overleden terwijl hij op wereldreis was en dat ik net zo veel van reizen hou als hij. 'And that's why I came all the way from Holland to here'. 'Wow, I'm sorry about your dad'. 'Now tell me something about you'. Stacy vertelt me dat ze niet meer thuis woont omdat ze absoluut niet met haar ouders kon opschieten. 'I feel so bad saying I don't like my parents now that you told me you lost one.' 'No problem, everybody's different right?' Na zolang gepraat te hebben dat onze hotdogs koud zijn geworden en de zon onder is gegaan besluiten we maar te gaan. 'So I guess I know you pretty well now'. 'Does that mean you take the deal?' Stacy keek me met een hoopvolle blik aan. '....Yes' 'Awesome, I'm really glad you said yes.' 'I had no idea you were thàt lonely' zeg ik op een spottende toon en ik begin te lachen. Stacy kijkt me even kwaad aan en begint dan ook te lachen.

'Dude, when you said big house, I didn't think MTV Cribs big!' Stacy lacht. 'Rich daddy' zegt ze, ze pakt mijn tassen terwijl ik vol ongeloof naar de marmeren trappen kijk die meters hoog lijken te gaan. Dit deed me denken aan het huis van de familie Von Trapp in the Sound of Music. Ik schud mezelf wakker en volg stacy naar wat mijn kamer de komende tijd zal zijn. Na met Stacy in de keuken een diepvries pizza op te hebben gegeten en ik gebruik heb gemaakt van mijn - eigen! - enorme badkamer stap ik tevreden mijn bed in. 'Goodnight!' Stacy schreeuwde vanuit haar slaapkamer naar me. 'Goodnight!' schreeuw ik terug, lachend om het feit dat dit allemaal zo onwerkelijk is.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.