Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » - » Hoofdstuk 3.

-

9 aug 2013 - 12:47

513

0

173



Hoofdstuk 3.

Ik werd wakker door de zon die ochtend. Iets wat ik in Nederland niet vaak mee maak. Ik liep de badkamer in, nam een douche en maakte me klaar voor de dag. Toen ik in de keuken kwam stond er iemand eitjes te bakken. Iemand die niet Stacy was. Zonder iets te zeggen en met zo weinig mogelijk geluid liep ik de keuken uit en stormde de trappen op. Ik stapte Stacy's kamer in. 'Who's the guy in your kitchen making eggs like it's his kitchen. Stacy draaide zich om en glimlachte. 'That's John.' My cook. 'You have a cook?!' Ik merkte dat ik bijna schreeuwde van ongeloof en sloeg een hand voor mijn mond. 'haha, I'm kidding, he's my gay-friend', he lives here too, guess I forgot to tell you yesterday. 'Yeah, guess you have'. Stacy stapte haar bed uit, liep langs me haar badkamer in en riep; 'Have some of his eggs, they're great.' Ik liep terug naar de keuken. 'Hi?' 'Hey, want some eggs?' De jongen draaide zich om en gaf me een hand. 'Jeremy, nice to meet you'. 'Terry, pleasure'. Hij zette een bord met toast en eieren neer voor mij en zichzelf en even was het ongemakkelijk stil. Opeens schoten we allebei in de lach. Toen Stacy beneden de keuken in kwam was ik al aan de praat geraakt met Jeremy de homo. Op het eerste gezicht leek hij gewoon een kerel met gevoel voor mode, maar aan zijn trekjes kon je toch merken dat hij homo was. Ik mocht Jeremy meteen. Net als Stacy gaf hij me het gevoel dat ik een vriend was, niet een vreemde.

'Man I love shopping! Don't you love shopping?' Ik zwaaide mijn tassen in de lucht en draaide een rondje. Ik had besloten dat ik wel toe was aan een nieuwe garderobe aangezien het hier ongeveer 20 graden warmer is dan in Nederland. Jeremy en Stacy lachten, draaiden ook een rondje met hun tassen en riepen 'WE LOVE SHOPPING!' verscheidene mensen keken ons aan alsof we van een andere planeet kwamen. We konden er alleen maar om lachen. 'I could have coffee now' zei Jeremy. 'I agree' bekende ik. Stacy knikte en draaide zich om, 'I know a good place.' We volgden Stacy een steegje in en kwamen uit op een klein pleintje. 'That place has great coffee.' Stacy wees naar de overkant van het pleintje. 'Cassy's Coffee' zei het bord boven de deur. We stapten binnen en de sfeer was geweldig. Er draaide blues en het rook er naar verse koffie. Er waren tafeltjes met stoelen en loungebanken. We gingen op de loungebanken zitten en bestelden een kop verse koffie met slagroom en een gebakje. 'This really is a great place' zei ik. Stacy knikte en ging achterover hangen. Na een paar minuten en een paar slokken koffie zei Jermey 'I could sit here forever'. We dronken onze koffie en vertrokken na een praatje te hebben gemaakt met Cassy. Ze vertelde ons dat ze fair-trade koffiebonen uit Ecuador gebruikte en wij beloofden haar dat we vaker langs zouden komen.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.