Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Not You - Harry Styles » ~14~

Not You - Harry Styles

9 aug 2013 - 13:07

177

0

256



~14~

Ene laatste hoofdstuk! X Amy

Bij het huis van Harry, Zayn en Liam- Harry POV

'Liefste June...' Begin ik, en ik ga op een knie zitten voor haar, en hou de roos voor.
'Wil je alsjeblieft samen met mij een wereldreis maken?' Vraag ik. Ik weet dat June dat al heel lang wilt. Ik zie haar gezicht opklaren, en ze knikt heftig haar hoofd. 'Ja!' Roept ze. Ik sta weer op, en June geeft me meteen een stevige knuffel. 'Ik hou van je Harry.' Fluistert ze in mijn oor. Ik lach.
Liam kijkt naar ons, en knipoogt naar me. Dan loopt hij weg. Zayn loopt ook nog langs, 'Goed bezig Harry!' Roept hij nog naar ons. Ik ben goed bezig, ik heb de liefde van m'n leven gevonden. June. En ik vind het geweldig.



June POV:

Harry heeft me net gevraagd om samen op wereldreis te gaan. Dat wil ik al zo lang!
Ik hou echt zoveel van hem, ik vind het echt te gek. Alle vlinders in m'n buik stuiteren heen en weer. 'Harry....Ik heb een probleem.' Zeg ik bloedserieus. 'Huh? Wat dan?' Vraagt Harry.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.