Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Maybe I'll save this -Louis Tomlinson » ~05~

Maybe I'll save this -Louis Tomlinson

9 aug 2013 - 13:31

298

10

398



~05~

Hoi! Ik heb net Not You afgeschreven! Dus mijn aandacht staat nu met volle 100% op deze FanFic! X Amy

Als de jongens de clip opnemen, zie ik een paar meiden staan, ik ga er naar toe.
'Hoi! Jij bent toch met de jongens mee? Ik ben Kimberley. En jij bent?' Ik bekijk het meisje van top tot teen, bruin haar, groene ogen. 'Cecily, aangenaam Kimberley.' Zeg ik. 'Mooie naam!' Zegt een ander meisje. Donkerblond haar, en blauwe-groene ogen. 'Dankje...' Ik kijk haar aan voor haar naam. 'Quinn. Leuk je te ontmoeten!' Zegt ze blij. Quinn en Kimberley.
Leuk. Maar er staan nog 2 meiden, wie zouden dat zijn? Ik zie dat 1 van die meiden het door heeft. 'Ik ben Tallie.' Zegt ze. Ik bekijk ook haar van top tot teen, donkerblond haar, en bruin- groene ogen. Dan kijk ik naar het andere meisje. Die druk bezig is met het kijken naar de clip van de jongens. 'En jij bent?' Vraag ik voorzichtig. 'Richelle.' Antwoord ze. 'Mooie naam!' Zeg ik. 'Waar kom je eigenlijk vandaan?' Vraagt Tallie plotseling. 'Uit Nederland, Haarlem.'
Ik zie dat Kimberley opfleurt. 'Ik ook!' Ik kijk Kimberley diep in haar ogen aan.
Ik ken haar ergens van....Maar waar van? Raar...
Opeens zie ik Jo bij een nooduitgang staan, ze wenkt naar mij. Ik loop naar haar toe. 'Wat doe jij hier?' Zeg ik tegen haar. 'Hey, niet zo kwaad. Ik heb je hulp nodig, kom mee naar buiten.' Zegt Jo en ze trekt me mee naar buiten.
'Ik ben de ex van Harry, en ik voel nog steeds heel veel voor hem, alleen ik wil graag weer contact met hem, alleen ik durf niet, zou jij..?' Vraagt ze, hopend op een ja. "Tuurlijk, ik ga kijken wat ik voor je kan doen Jo.' Zeg ik.
Misschien wilt Harry ook wel weer wat met Jo afspreken.


Laat een reactie achter
Als je een melding wilt
Anders krijg je die niet.
Liefs, Amy


Reacties:

1 2

Tallietje
Tallietje zei op 11 aug 2013 - 11:24:
whoaaa here I am <3
thankyouuu sorry dat ik dit pas zo laat lees

greetzz

p.s suppaahhh chappie


IloveZayn
IloveZayn zei op 10 aug 2013 - 1:04:
Leeuk!
Hmm misschien is Kimberley wel een meisje dat haar pestte...
Noujaa snel verder in ieder geval en mag ik een melding?
xoxo


Richelle
Richelle zei op 9 aug 2013 - 19:29:
Dankje voor mn rol (:
Melding snel verder xx (;


1D4EVER
1D4EVER zei op 9 aug 2013 - 19:12:
meldiing!!


1Dharrylouis
1Dharrylouis zei op 9 aug 2013 - 16:08:
Melding!!