Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » The Wizard [END] » Chapter 19

The Wizard [END]

9 aug 2013 - 16:15

534

7

333



Chapter 19

Image and video hosting by TinyPic Mijn familie is iets anders aan het doen, dus ik kan mooi ff een hoofdstuk plaatsen :) Sorry dat het zo kort is ... ~~~Het doolhof begint pas in het volgende hoofdstuk, maar toch krijgen jullie alvast een foto :) Want ik ben lief <3 Haha nee grapje.~~~ xo

Perrie's POV:
We hebben al een flink stuk gelopen, als Elly weer eens tevoorschijn komt. Harry, Liam, Zayn en Niall zetten hun brancard voorzichtig op de grond. 'Hi!' zegt Elly vrolijk. Het verbaast me, want de laatste keer dat we haar zagen, was ze nogal nerveus om iets. 'Jullie moeten je voor gaan bereiden op de tweede opdracht, ik kan jullie namelijk vertellen dat deze heel erg moeilijk is... Straks gaan jullie allemaal door een verschillend portaal, waar ik jullie zo heen stuur. Het is een soort doolhof. Als het goed is, komt iedereen er weer uit, en dan ontmoeten jullie elkaar weer bij de uitgang. Nog vragen?' zegt Elly. 'Eh... ja. Wat doen we met Louis?' vraag ik. 'Goeie vraag.' zegt Elly, en ze begint zachter te praten. 'Ik mag het eigenlijk niet doen... maar kan hem wel meenemen naar de uitgang voor jullie.' Niall heeft nog een vraag. 'Wat voor doolhof is het eigenlijk? Hoeven we alleen maar de uitgang te vinden?' vraagt hij. Elly denkt na. Volgens mij heeft ze al teveel gezegd, maar dat laat ze niet merken. 'Nee, het is geen normaal doolhof. Jullie gaan dingen zien die jullie waarschijnlijk niet willen zien, bad memories. Dat is alles wat ik kon vertellen, zelfs te veel. Dus... wie wil al eerste meegenomen worden?' vraagt ze. Iedereen kijkt om zich heen. Waarschijnlijk is iedereen bang. Ik ben zelf ook bang, ik heb namelijk best veel slechte herinneringen. Liam steekt zijn hand op. 'Ik wil wel.' zegt hij, en laat Danielle los. Hij loopt naar Elly toe. 'Ciao guys, succes iedereen!' zegt hij. Dan pakt Elly zijn hand, en samen verdwijnen ze in het niets. Ik zucht. Blijkbaar merkt Zayn dat ik bang ben, want opeens trekt hij me mee in een omhelzing. 'Het lukt je heus wel, lieverd.' fluistert hij in mijn oor.

Liam, Danielle, Niall, Dorothy, Harry, Debby zijn allemaal al meegenomen door Elly, en Zayn en ik zijn over. 'Wie van jullie wil eerst?' vraagt Elly, terwijl ze ons onderzoekend aankijkt. Ik kijk naar Zayn, en hij naar mij. 'Ga jij maar eerst.' zeg ik. 'Zeker weten?' vraagt hij. Ik knik. Zayn knuffelt me en geeft me een kus op mijn wang. 'I love you, Per. Succes, je kant het.' Ik kijk hem aan. 'Tot bij de uitgang!' zeg ik, niet wetend van wat me te wachten staat...

'Kijk, door deze ingang kan je het doolhof in.' zegt Elly, en ze wijst naar het portaal, vlak voor mijn neus. 'Doe je voorzichtig met Louis? Ik bedoel, we mogen hem niet kwijtraken...' zeg ik. Elly begint te lachen. 'Ik ben een engel! Waar zie je me voor aan?' vraagt ze sarcastisch. 'Succes.' Elly duwt me een stukje naar voren. Ik draai me naar haar om, maar ze is al verdwenen.
Voor me staat, midden in een normaal grasveld, een deur. Ik kijk achter de deur. Gewoon gras, dat is het enige wat achter de deur is. Dat betekend dat echt een portaal is. Zoiets wat je altijd in films ziet. Dat je door de deur gaat, en dan ergens terechtkomt. Nu niet te veel nadenken, Perrie. Gewoon gaan. Ik leg voorzichtig mijn hand op de deurklink, en duw hem naar beneden.


Reacties:

1 2

1D4EVER
1D4EVER zei op 10 aug 2013 - 11:11:
meldiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiing


Harrylover
Harrylover zei op 9 aug 2013 - 18:20:
Snel verder.
Melding


menepen
menepen zei op 9 aug 2013 - 18:14:
leukkk


zei op 9 aug 2013 - 17:51:
aahhh!! Ik word gek!!
Snel verder!!!
Xxx


XxAmyxX zei op 9 aug 2013 - 16:29:
Snel verderrr!!