Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Familie van 1d? » Slim idee

Familie van 1d?

9 aug 2013 - 18:32

421

0

216



Slim idee

Hoi hoi ik probeer weer wat te verzinnen xxx
Ik schrijf nu een stukje dat het bij 1d is
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Niall zegt ik wil zo graag Eline een keer zien hoe ze er nu uit ziet, ja ik ook alle 5 willen we dat. "Ik heb wel goed nieuws als het lukt. "Wat is het zeg snel". "Nou nu zitten we in Engeland maar, we hebben toch over 3 weken een optreden. Ja tuurlijk ik snap het nu zegt Harry. Dan gaan vragen aan mam of ze naar het optreden mag komen. Prima idee Niall.

Bij Ruben thuis
Ik ga maar weer naar huis zegt Eline. Is goed zegt die maar ik ben er vanavond niet want dan spreek ik met iemand af. Oke.

Als het 6 uur is bedenk ik me toch eens af te vragen over wat Ruben zei, hij zei "met iemand maar waarom zei die dan niet met wie". Ik hen een plannetje ik ga straks naar Ruben's huis en kijk met wie hij is, misschien is Richelle toch zijn echte vriendin en zit hij gewoon te liegen.

1d belt naar hun moeder en Louis zegt mag Eline op ons concert komen dan laten we haar als eerste binnen ze is toch wel oud genoeg voor ons.
Mam zegt "dat is waar oke zegt ze het mag".
1d "yes yes dank je wel mam maar hoe ziet ze er eigenlijk uit"?
Mam lang bruin krullend haar, blauwe ogen.
1d "oke dank je we gaan goed zoeken doei kus van ons allemaal".

Als ik bij zijn huis ben, kijk ik bij het raam en zie ik een meisje en en Ruben zoenen in bed. O wat een vuile leugenaar. Ik bel aan en Ruben doet open, hij zegt "wat doe jij nou hier"? Ik zag je in bed zoenen met een meisje en volgens mij is dat Richelle. Ruben wordt rood uhhhh..... Nou het is uit doei en ik smijt de deur dicht. Ik loop huilend naar huis als ik thuis ben zegt me moeder wat is er met jou aan de hand"? Het is uit met Ruben ik zag hem net met een ander meisje in bed zoenen, o wat sneu. Nou ik denk dat je nu wel blij wordt ik heb besloten en je mag naar het concert van 1d. "O echt dank je ik ben zo blij ik ga het eerst Mirthe vertellen.

Ik kom achter Skype en zeg tegen Mirthe

Eline: haai ik mag naar concert van 1d!!!!!!!
Mirthe superrrrrrrr!!!!! Ik mag ook jhe
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Hoi geef ff weer reacties van wat je ervan vind xxx


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.