Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Beste vakantie ooit!!!! » Greatest meeting ever

Beste vakantie ooit!!!!

10 aug 2013 - 11:55

498

3

215



Greatest meeting ever

Heey hier even een lang stukje :) Hope You Enjoy

‘BELLLLAAAAA’ zei Alice al fluisterend. ‘Je moet achter je kijken’ . Ik keek om en keek tegen een lichaam van een jonge aan (met kleren hoor voor om een misverstand te voorkomen). Mijn ogen gleden omhoog en ik keek recht in de ogen van HARRY SYLES. ‘Hey’ lachte hij. Ik voelde mijn wangen warm worden. Dat stomme blozen ook. ‘h…h…hey’ stotterde ik. Hij glimlachte. Ik kon wel gillen. ‘Nu ontmoeten we elkaar toch in het echt!’ zei hij enthousiast. Ik moest lachen ‘je overviel me nogal’ lachte ik. ‘Oh sorry’ hij keek me heel lief aan. ‘Maakt niet uit’ lachte ik. Hij stak zijn hand uit. Ik pakte hem aan. ‘Aangenaam Harry Styles’ zei hij. ‘we moeten ons toch even voorstellen?’ ik moest lachen ‘Aangenaam Bella de Groot’ zei ik. Hij keek me stralend aan. ‘Bells zullen we…… wo what the fuck’ ‘SETH DENK OM JE TAALGEBRUIK’ riep mijn moeder Seth toe. ‘Wow One Direction op Hawaii, nu weet ik waarom je hier zo graag naar toe wou’ zei Seth. Ik gaf hem een stomp. ‘Dit is mijn broer Seth, Seth dit is Harry’ Ik stelde ze aan elkaar voor. ‘Leuk je te ontmoeten Seth’ Zei Harry. ‘Hetzelfde’ mompelde Seth. Ik keek Seth raar aan. ‘Boe!’ ik schrok me wild. Opeens werd ik de lucht in getild. Ik keek om. Tuurlijk……… Paul. ‘Paul zet me neer’ riep ik. ‘Nee zusje’ Hij hield me met een hand vast en de andere stak die uit naar een lachende Harry. ‘Aangenaam Paul, ik ben haar oudste broer’ zei Paul. ‘Niet waar Jared is 12 minuten eerder geboren.’ Floepte ik er uit. ‘Ze heeft gelijk bro’ Jared kwam aanlopen. Paul vergat voor het gemak even dat hij me vast hat en greep Jared voor een broederlijk potje knokken. Maar daarvoor werd ik opgeofferd en knalde ik op de grond. Maar ik voelde geen vloer maar twee sterke armen die me vast hielden. ‘Alles goed?’ vroeg Harry. ‘Eh ja bedankt’ lachte ik. ‘HARRY WAAR BEN JE IN HEMELS NAA……..’ Louis viel over mijn stoeiende tweeling broers. ‘Auw’ Alice en ik moesten onze lach heel erg inhouden. Maar Harry niet die rolde over de grond van het lachen. Mijn verwilderde broers keken op. ‘Och toch, nog een lid van One Direction’ zuchtte Paul. Ik liep naar Louis toe en stak mijn hand uit om hem overeind te helpen. Hij pakte hem aan en ik hielp hem. ‘Bedankt…..’ ‘Bella’ zei Harry. Louis keek me aan. ‘Mooie naam’ zei hij ‘bedankt’ zei een blozende ik. Een net bijgekomen van het lachen Niall kwam ook aanlopen. ‘Hey Bella, Hey Alice’ Hij keek alleen maar naar Alice en ik begon bijna te lachen van haar blik. Ook Zayn en Liam kwamen er bij staan. Wow dacht ik bij mezelf. Ik sta hier gewoon met compleet One Direcrtion. Aan Alice haar gezicht te zien dacht zij precies het zelfde. Jake en Jas kwamen aanlopen. Hun gezicht was een en al vraagteken. Ik vertelde ze wat er gebeurde. Ze moesten lachen .


Reacties:


lovelouis
lovelouis zei op 10 aug 2013 - 12:26:
SUPER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
I this story!!!!!!!!!!
Snel verder!!!!!!!!!
Meliding!!!!!!


laurastyles
laurastyles zei op 10 aug 2013 - 12:25:
Leuk!!!!!!!!!


menepen
menepen zei op 10 aug 2013 - 12:08:
meldung leuk schrijf verder!!! grrrr ik wil meeer :