Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Beste vakantie ooit!!!! » Swimming with my idols, Best friends and brothers

Beste vakantie ooit!!!!

10 aug 2013 - 12:46

516

6

303



Swimming with my idols, Best friends and brothers

Hier hoofdstuk 8!!!! Hope You Enjoy

‘BELLLLAAA’ Riep Alice. Ik werd wakker in de hangmat. Ze hield me een kokosdrankje voor. (Haha dit idee gejat van 1Dlovez ) Ik moest glimlachen ‘Bedankt Alie’ ‘Graag gedaan Bells’ Ik wist niet hoe laat het gister geworden was. We hebben met zijn allen met One Direction gechild. Ik wist maar een ding zeker. Ik was niet alleen verliefd om de Showbizz Harry maar ook op persoon Harry. We hadden vandaag met zijn allen afgesproken om te gaan zwemmen. Ik dacht aan Hazza. Ik kreeg de kriebels in mijn buik. Toen we gistere afscheid namen gaf hij me een kus op mijn wang en zei ‘Tot morgen monkey’ (Monkey als lief koosnaampje) Ik kon wel gillen op dat moment. ‘BOE ZUSJE’ riep Seth onder me. Ik viel promt uit de hangmat. Baf in het zand. ‘Oh sorry’ glimlachte Seth. Ik schopte hem. Die zacht hij niet aankomen. Hij rende snel weg. ‘What the hel?’ hoorde ik de stem van Louis achter me. ‘Deze keer is het mijn beurt om jou overeind te helpen’ lachte hij. Hij hielp me overeind en er kwam een meisje aan lopen. ‘Lou wie is dat?’ vroeg ze. ‘Oh hey beautifull, dit is Bella waar Hazza je over vertelde’ Hij keek haar heel verliefd aan. ‘oh hey’ lachte ze. ‘Ik ben Eleanor Calder’ ze lachte heel mooi. Er kwam nog een ander meisje aan lopen. Ik wist dat het Perrie was. ‘Hey El, Lou komen jullie nog’ ‘Oh weer een fan’ zuchte ze. ‘het zou wel leuk zijn als ze fan was maar daarom kent ze ons niet’ Ik herkende die stem en draaide me pijl snel om. Daar stond hij. Harry, nog wel shirtless. Ik dacht dat ik flauw zou vallen. ‘Perrie dit is Bella, het meisje waar ik je over vertelde’ hij had over mij gepraat! ‘Oh sorry, aangenaam Bella, mooie naam trouwens’ zei ze al glimlachend. Ik kon wel springen. Harry kwam naast me staan. ‘Zullen we dan maar gaan zwemmen?’ vroeg hij. ‘Ik zal even de anderen halen’ en ik liep weg. Ik moest me ook nog omkleden. Wat was ik blij dat ik net een nieuwe bikini hat. Hij was prachtig en hij stond super had Jake gezecht. Van hem durfde ik het wel aan te nemen.

Toen ik terug kwam met de anderen omgekleed en wel zag ik dat Harry zijn mond open hing. Zayn, Niall en Liam waren er ook bij gekomen. Niall zijn mond hing ook open ik had het idee dat Alice dat veroorzaakte. Alice had het door en moest blozen. Ha ik was niet de enige dacht ik. Harry liep naar me toe. ‘Wauw you look great monkey’ zei hij in mijn oor. Ik kreeg het er warm van. Seth, Paul en Jared vonden het minder leuk en trokken me opeens mee. Ik kon ze wel slaan. ‘Sis kom we gaan het water inrennen’ Zei Seth. Was dat het enige wat hij kon bedenken om me daar weg te krijgen? Hoe wanhopig was mijn broer wel niet? Ach hij was wel een schat. Harry volgde elke beweging die ik maakte terwijl ik liep.


Reacties:

1 2

laurastyles
laurastyles zei op 10 aug 2013 - 17:06:
Leuk! X melding?


zei op 10 aug 2013 - 16:04:
hahaha!!!
Echt leuk
melding!!


XxAmyxX zei op 10 aug 2013 - 14:37:
Melding en gauw verder meis!


lovelouis
lovelouis zei op 10 aug 2013 - 14:03:
Melding!!!!!!


lovelouis
lovelouis zei op 10 aug 2013 - 14:02:
SUPER!!!!!!