Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » my story of love » hoofdstuk 1.

my story of love

11 aug 2013 - 12:31

245

0

220



hoofdstuk 1.

sorry dat het zo lang duurde. geef een melding anders niks

nienke POV:


Will: Nienke , opschieten zo komen er nog klanten.
nienke:'pap, ik ga al . net als ik de trap af wil lopen kom ik langs mijn kamer daar hangt een Harry poster . was je maar hier Harry voor jouw leef ik. dat dacht ik in mezelf want me vader mocht dat niet weten.
ik loop de trap af en sta in de woonkamer.
Will:" nienke ik ga naar werk doei. zonder dat k kon antwoorden was hij weg. ik zag hem wegrijden. opeens werd ik boos. ik pakte een bord en gooide het tegen de muur ik had zin om te schreeuwen: HOER DAT JE BENT! JE LAAT ME ALTIJD STIKKEN. ik zak op de grond neer en moet huilen. na zo ongeveer een half uurtje hebben gehuild gaat de bel af. ik: Jeah er is weer iemand( sarcastisch)
ik loop door de deuren heen en zie daar iemand die ik mij leven voor zou willen geven. H...H...Hai ..j.jij.bbbent

Will: ik stap in de auto en rij naar werk toe. heb er weer zin in
als ik bij een donker gebouw binnen loop zie je allemaal lekkeren meiden. ja je hoort het goed meiden 16 jaar oud. ook de beste vriendin van Nienke. Nienke denkt dat ze is ontvoerd maar ik heb haar in mijn macht. ik loop naar haar toe.
IK: Zo mereltje , ik ga je een opdracht geven die je niet leuk gaat vinden. en het heeft met die eene boyband One Direction ofzo te maken hahaha( vals lachje)


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.