Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen ιn schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Lay All your love on me deel II FINISHED » Trouble?

Lay All your love on me deel II FINISHED

10 aug 2013 - 15:59

819

7

355



Trouble?

Hoofdstukkkkk 6! Enjoyyyy lovely lezers! XO Mies

Sky POV:
‘’Pez?’’ ik kijk haar nog steeds aan. Ze gaat aan het voeteneind van het bed zitten, en kijkt me aan. ‘’Ik weet niet hoe ik dit moet zeggen maar.. Ik ben verliefd op Zayn. En Zayn op mij.’’ Mn mond valt open. Perrie ziet mn gezicht en gaat snel verder. ‘’Je weet dat je mn beste vriendin bent, en omdat Zayn een relatie had met Demi en nu dat Demi overleden is en..’’ Ik kap haar af. ‘’Ik snap hoe je erover denkt. Maar mijn zegen heb je. Ik ben ervan overtuigd dat Demi dit ook goed vind. Toen ze nog leefde, zei ze altijd dat ze jou het aardigst vond..’’ ik sloeg mn ogen neer. Het overlijden van Demi hakt er nog altijd aardig in. Ik keek Perrie weer aan. Ze kroop over het bed naar me toe en gaf me een knuffel. ‘’Ik ben blij dat ik je heb leren kennen Sky. Ik kan me geen betere vriendin wensen.’’ ‘’I love joeee Pez!’’ schreeuwde ik. ‘’Nou, hup naar je kamer. Morgen gaan we shoppen, en dan heb je al je energie nodig! Ik zie je morgen.’’ Met die woorden liep Perrie de kamer uit. Het was nu half 1, en nog steeds was Harry niet op de kamer. Waar is hij toch? Ik deed de balkondeur open, en stapte naar buiten. Er stond aardig wat wind, en het zag ernaar uit dat het zou gaan regenen. Ik keek over de rand naar beneden. Er stonden nog steeds fans buiten, en ik zag Harry en Liam nog steeds buiten staan. *BAM*! Ik maakt een sprongetje en slaakte een gil. Fuck. Door de wind was de balkondeur dicht geslagen en kon ik hem niet meer open krijgen. Fuck. ‘’Hey Sky. Leuk je weer is te zien.’’ Ik draai me langzaam om. Ik rol met mn ogen. Daar heb je hem weer hoor. ‘’Max flikker asjeblieft een eind op! Wat moet je nou de hele tijd van me?’’ ik schreeuw naar hem, hij zit blijkbaar 2 kamers naast mij. ‘’Ik moet jou niet! Ik ga met Harry trouwen!’’ Max schudde zn hoofd en kwam over de balkons geklommen naar mij toe. Ik deinsde achteruit, terwijl hij steeds dichterbij kwam. Ik slik. Waarom moet dit nou weer gebeuren? Heb ik eindelijk mn leven weer een beetje op de rit.. ‘’Sky, ik kan je zo gelukkig maken, maar dat weet je zelf niet. Kom met mij mee. Hij geeft toch niks om je. Hij is nog steeds beneden met fans aan het praten. Ik kon het niet helpen, en keek over reling naar beneden. En ja hoor, hij stond nog steeds met fans te praten. ‘’Max, ik heb hier geen zin in. Ga asjeblieft weg.’’ Terwijl ik het zei, begonnen er regendruppels te vallen. Al gauw kwam de regen met bakken uit de hemel. Max kwam steeds dichterbij, en ik stond tegen de reling aangedrukt, ik kon geen kant op. Ik hield hem tegen met mn handen, althans ik probeerde het. ‘’Max, stop! Hou op! Ik zou nooit van mn leven met jou een relatie aangaan kwal!’’ ik was helemaal doorweekt, mn haar hing in slierten langs mn gezicht en mn makeup was ongetwijfeld uitgelopen. Zn gezicht kreeg een agressieve uitdrukking. Zn greep op mn polsen werd sterker, en de pijn werd heviger. ‘’Auw je doet me pijn!’’ De relingrand drukte in mn rug, en ook dat veroorzaakte pijn. ‘’Je bent van mij Sky, ik wil je. En ik zal je krijgen ook.’’ Zn greep verslapte voor een seconde, en ik rukte mn hand los en sloeg hem in zn gezicht. ‘’Trut.. dit gaat je berouwen!’’ Hij sloeg terug, en raakte me op mn wang. Ik viel neer op de grond. Auw.. Waar the fuck is Harry? Ik kroop over de grond naar de deur, en probeerde die weer open te krijgen. Hij ging nog steeds niet open.. opeens kwamen er handen en die tilden me op, en zette me weer tegen de balkonreling aan. ‘’Je begrijpt het niet he bitch! Ben je nou echt zo dom of zie je het niet? Hij zal weer vreemdgaan! Ik ben de enige die je gelukkig zal maken! Ik zal afmaken wat mijn neef begonnen is..’’ Ik verstijfde. Neef? ‘’Jij kent Leon?’’ mn mond zakt open. ‘’Ja, dat is mijn neef. Mijn neef die JIJ hebt vermoord. En misschien doe ik nu hetzelfde wel met jou..’’ Ik slik. Dit bedoelde hij dus, met dat hij altijd een deel zou uitmaken van mijn leven.. Dacht ik eindelijk van hem af te zijn.. *KRAK* oh oh. Dit geluid bevalt me niet. ‘’Max, die reling gaat zo breken!’’ schreeuw ik. ‘’i don’t care!’’ schreeuwt Max terug. Er komen steeds meer barsten in de reling. Dan gebeurd alles in een oogwenk. De deur die openvliegt, Harry en Liam die naar buiten rennen, de reling die krakt en Max en ik die met de reling mee vallen naar beneden.


Reacties:

1 2

Lotteimy
Lotteimy zei op 10 aug 2013 - 23:00:
SORRY

SPEECHLESS


XxAmyxX zei op 10 aug 2013 - 21:15:
Melding! Gauw verder!


zei op 10 aug 2013 - 17:32:
fuck... Max moet michelle met rust laten!!
Laat het sky overleven..

Snel verder!
Xxxx


zei op 10 aug 2013 - 17:32:
fuck... Max moet michelle met rust laten!!
Laat het sky overleven..

Snel verder!
Xxxx


lovelouis
lovelouis zei op 10 aug 2013 - 16:15:
OMG
ik verstijf!!!!!!!!
Melding!!!!!!