Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Beste vakantie ooit!!!! » Swimming with my idols, Best friends, brothers and a dog <3

Beste vakantie ooit!!!!

10 aug 2013 - 17:20

453

2

186



Swimming with my idols, Best friends, brothers and a dog <3

Hey hey ! Hier H9 HOPE YOU ENJOY!! XX

‘BELLLLLAAAAAA’ riep Harry. ‘Het is jou beurt om te rennen!’ O god hier gaan we dacht ik. Ik had voor ik begon al 20 redenen bedacht hoe ik mezelf voor schut kon zetten. Achja hier gaan we. Ik zette het op en rennen en toen gebeurde er iets wat ik niet bedacht hat. Het kwam een hond achter me aan rennen. Ik rende recht het water in en toen ik me liet vallen sprong hij boven op me. Ik lag te spartellen en hij lag likte mijn gezicht. ‘Whaa’ lachte ik. ‘Awwww wat en schatje! Riep Eleanor. ‘Jah!!’ Perrie en Alice kwamen aanrennen. We lachten allemaal. Vanaf toen was die hond onze vriend! Hij leek verschrikkelijk op een wolf. We noemden hem Quil. De schat. Harry hielp me overeind en we gingen zwemmen. Ik stond met Eleanor , Perrie, en Alice te praten toen ik opeen wat aan mijn benen voelde en omlaag getrokken werd. ‘Boe!’ Harry kwam boven water. Wat zag hij er HOT uit zo!! Mijn hart sloeg op hol. Hij nam me in zijn armen. Opeens werd Harry omlaag ge trokken en Seth kwam lachend boven. Iedereen schoot in de lach om zijn hoofd. Ik vloog op Jared af en duwde hem onder water en toen werd het een watergevecht. We hadden ontzettend veel lol.

Ik zag mijn moeder aan de waterkant zwaaien. ‘ISABELLAAAAAA!!’ riep mijn moeder. Ik gromde en mijn broers moesten lachen. ‘Isabella? Ik dacht dat je Bella hete?’ vroeg Harry. ‘Ik heet eigenlijk Isabella maar dat vind ik een vreselijke naam, ik vind Bella leuker!’ zei ik. Ik liep naar mijn moeder toe. ‘Mahammm ik heet Bella’ gromde ik. ‘Ach Bella liefje wind je niet zo op!’ Zei mama. Waarom nodig je je vrienden niet uit om gezellig te komen dineren in een restaurant? Vroeg mijn moeder. ‘Ja leuk idee! Ik ga het meteen vragen’ en ik liep weg. Ik hoorde mijn moeder lachen. ‘Jongens! Mijn moeder heeft gevraagd of jullie het leuk vinden om vanavond uit eten te gaan! Hebben jullie daar zin in?’ vroeg ik. Overal hoorde ik stemmen die instemde. ‘Elke minuut dat ik met jou kan zijn is geweldig. Dan sla ik een etentje echt niet af hoor! Ik bloosde ontzettend. Quil besprong me en ik knalde tegen Harry aan. Hoe het gebeurde weet ik niet maar onze lippen streken over elkaar. Mijn hart sloeg 3 dubbel over de kop. Ik kon wel gillen. Quil gaf me een lik op mijn hand zo van En ik dan???? Quil was zo te zien van niemand. Hij zag er niet goed uit nu ik hem eens goed bekeek. Ik zag aan de andere gezichten dat ze precies hetzelfde dachten. We moesten Quil helpen hoe dan ook.


Reacties:


1Dlovez
1Dlovez zei op 10 aug 2013 - 17:49:
Hihi!!!!!!!!

Kom op, nu ook al met One Direction zwemmen??? Nieuw puntje op mijn lijstje!!!! Melding!!!

Xxxxx van mijjjzz


Tallietje
Tallietje zei op 10 aug 2013 - 17:45:
heyhey,

super leuk verhaal <3
snel verder he?!

haha,
greetzz