Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Beste vakantie ooit!!!! » My discover

Beste vakantie ooit!!!!

10 aug 2013 - 18:14

748

2

223



My discover

Heey! Dit Hoofdstuk maakt Bella een ontdekking! DIT GAAT NIET ECHT OVER HET VERHAAL VAN BELLA EN HARRY. Dit gaat over Jasper en Jake

‘BELLAAAAAAA’ Riep Seth. ‘SCHIET NOU TOCH EENS OP!’ We waren terug in het hotel. Ik liep mijn kamer uit. Ik deed de deur op slot. Ik hoorde dat degene die in de kamer tegenover mij verbleef ook uit zijn kamer kwam. Ik wou hem/haar begroeten dus draaide me om. Ik kreeg haast een hartverzakking. ‘Hey Lou!’ (Ja, ja de anderen noem ik nu ook bij de vrienden naam! Het poppetje in mijn gedachten deed JUMP UP AND DOWN, UP AND DOWN.) ‘Hey Bells’ (JAAAAAAAAAAA HIJ NOEMDE ME BIJ MIJN VRIENDEN NAAM!! UP AND DOWN, UP AND DOWN) ‘slapen jullie in de kamer tegenover ons?’ vroeg ik. ‘Blijkbaar wel’ lachte hij. Opeens bedacht ik me iets terwijl Niall ook de kamer uit kwam lopen. ‘Hey Nialler’ hoorde ik mijn stem zeggen. Het ging automatisch (UP AND DOWN, UP AND DOWN) ‘Heeft een van jullie Jake en Jas nog gezien na het zwemmen? Trouwens bij het zwemmen waren ze ook alleen maar samen.’ Zei ik. ‘Ja raar ik heb ze niet gezien, ze hebben wel gezegt dat ze kwamen’ Ik herinnerde me wat. Ik kreeg het er warm van ‘eh…..eh…… ik moet even wat doen’ Zei ik en ik rende weg. Ik kon het niet geloven dat ik daar niet eerder aan hat gedacht. Ik heb Jasper een keer zien zoenen met een jonge uit de klas. Ik heb het hem nooit verteld maar nu. Jake, homo en Jas, misschien homo de hele tijd alleen. Wat was ik een slechte vriendin dat ik dat niet eerder zag. Ik zakte op de grond en begon te huilen. Er werd op mijn deur geklopt. ‘Bells?’ klonk de stem van Jake. ‘Jake?’ mijn stem klonk heel zacht. ‘Bella?’ Jake zijn stem klonk bezorgt en hij kwam binnen. Meteen toen hij mij zag zitten dook hij naast mij neer. ‘Wat is er?’ vroeg hij. ‘Jake zeg het me eerlijk’ hij zag mijn ogen en ik wist dat hij niks anders kon doen dan ja knikken. ‘ben jij samen met Jas?’ vroeg ik onzeker. Ik zag Jake zijn ogen verbaasd kijken. ‘Hoe?’ vroeg hij. ‘Jullie sloten je steeds meer af. En ik zag toen bij het watergevecht dat je Jas bijna zoende.’ Snotterde ik. Jas kwam binnen sluipen. ‘Ja’ klonk de stem van Jas. We keken op. Ik voelde het hart van Jake sneller kloppen toen Jas sprak. Nu wist ik het zeker. Bovendien Jas hat ja gezegt. Ik verslapte helemaal. ‘bells?’de stemmen van Jake en Jasper klonken geschrokken. ‘Vind je het zo erg?’ vroeg Jasper. ‘Neeeeee!’ riep ik. ‘Ik vind het alleen erg dat ik het niet eerder zag en dat ik jullie er niet bij betrok! Ik voel me schuldig’ Huilde ik. ‘Bella! Ik voelde twee paar armen om m heen. ‘Niet doen! We wisten het zelf nog niet echt! Niet doen! Please’ Zei Jake. ‘Blijven jullie nog bij ons?’ vroeg ik bibberend. ‘Natuurlijk! Zo snel kom je niet van ons af!’ riep Jas. Ik lachte door mijn tranen heen. We hadden een dikke groepsknuffel. Ik voelde me opgelucht nu ik weet dat Jake en Jas elkaar hebben. ‘Kom we moeten gaan eten’ zei Jake. Jake en Jas gingen weg en ik knapte me nog een beetje op.

Ik liep naar de deur maar voor die open kon doen klopte er iemand op de deur. Ik deed hem open en ik zag Harry staan. Hij keek me aan. ‘Kom je?’ vroeg hij. ‘Ja ik kom’ antwoordde ik en ik liep met hem mee. We liepen met Alice die me raar aan keek en Jake, Jas, Niall, Louis, Eleanor, Perrie, Zayn, Liam, Harry en ik naar de lobby. Daar stonden mijn ouders en mijn broers te wachten. ‘Jongens Jake en ik moeten jullie eerst wat vertellen’ zei Jasper. Ze keken hun allemaal aan. Jake pakte Jas zijn hand. Ik hoorde iemand naar lucht happen. Iedereen begreep wat ze wouden zeggen. Alice zette het op een rennen. Recht in de armen van Jake en daarna in de armen van Jas. Ze was echt blij dat kon je zien. Iedereen zelfs De boys van 1D en hun vriendinnen. Ik keek naar Jas en Jake die elkaar aan keken. ‘Mooie uitkomst JJ’ riep Jared. ‘JJ?’ vroeg Jasper. ‘Ja de J van Jasper en de J van Jake!’ riep hij alsof hij een wereld wonder vertelde. We schoten allemaal in de lach. Mijn ouders kwamen er bij staan en mijn moeder gaf ze allebij een knuffel en mijn pa een hand. We lachten en liepen naar het restaurant.


Reacties:


RivLovee
RivLovee zei op 12 aug 2013 - 19:43:
Leuk verhaal! Soms spelfouten maar die snoep ik voor je weg! x


1Dlovez
1Dlovez zei op 10 aug 2013 - 18:41:
IK WIST HET!!!! YAAAAAAA!!!!!!


Xxxxxx