Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Beste vakantie ooit!!!! » First Kiss

Beste vakantie ooit!!!!

10 aug 2013 - 18:53

436

3

270



First Kiss

Hier een nieuw Hoofdstuk :) HOPE YOU ENJOY

‘BELLLLLAAAAAA’ galmde het door een klein straatje. Paul schoot me voorbij. Hij moest lachen. ‘QUIL’ riep Eleanor . We keken om en daar liep hij. We lachten. Ik vertelde mijn ouders over Quil. Gek genoeg vonden ze hem leuk! Dat ging de goede kant op.

10 min later liepen we het restaurant in. Harry kwam naast mij zitten. We hadden het heel gezellig allemaal. Wat kon Niall veel eten zeg! Haha. Iedereen bestelde een drankje met Alcohol. Ik keek mijn ouders aan. MIJN MOEDER KNIKTE! Ik mocht nooit Alcohol wow! Ik heb altijd gezegd ‘One Direction heeft een goede invloed!’ grinnikte Alice. ‘Alie je haalt de woorden uit mijn gedachten’ grinnikte ik. Alice lachte. Ik keek naar Jasper en Jake. Wat zagen die er leuk uit samen! Alice fluisterde ‘Hat jij dat gedacht? Jas en Jake?’ ‘Nee’ fluisterde ik terug. ‘Hopelijk blijven ze wel gewoon bij ons!’ zei Alice onzeker. ‘Geloof me, dat doen ze’ verzekerde ik Alice. ‘Hoe weet jij dat?’ vroeg ze. Ik legde mijn ontdekking uit en de confrontatie. ‘Oh echt waar?’ vroeg Alice. Ik knikte. Ik hat mijn hand onder tafel liggen. Opeens voelde ik dat een hand mijn hand omklemde. Het was Harry zijn hand. Hij keek niet naar mij. Hij praatte gewoon met de anderen die niets doorhadden. Er klonk een heel mooi liedje Green Day - The Forgotten. Mijn ouders stonden op en gingen dansen. Jas en Jake volgde ze. Net als Louis en Eleanor, en Zayn en Perrie. Niall stond op en vroeg Alice om te dansen. Daar zat ik dan met mijn broers aan tafel. Zij hielden niet van dansen. Die aten vol overgave. Opeens gleed Harry zijn hand van die van mij af en stond hij op. Ik zag een meisje naar hem zwaaien. Ik versteende. Maar in plaats van dat hij naar haar liep draaide hij zich om en vroeg. ‘Zou je mij het genoegen willen doen om met mij te dansen Monkey’ weer monkey. Ik kreeg wel duizend vlinders. ‘Ja tuurlijk press’ ‘Press?’ vroeg Harry ‘Ja Press van precious’ zei ik terwijl ik mijn hoofd tegen zijn schouder drukte. Ik voelde zijn hart sneller kloppen. Zijn handen gleden naar mijn rug en drukte mij tegen zich aan. Ik sloeg mijn armen om zijn nek. Opeens trok hij me mee. Een klein gangetje in. Hij drukte mij tegen de muur en drukte zijn mond vol op de mijne. Mijn maag draaide wel 60 keer om. Het duurde wel 10 minuten of dat was zo in mijn gedachten. Hij trok terug om adem te halen en lachte naar me. Ik lachte terug. Hij zoende me nog een keer.


Reacties:


Tallietje
Tallietje zei op 10 aug 2013 - 20:06:
Ahhww leukk <3 snel verder please

Greetzz


laurastyles
laurastyles zei op 10 aug 2013 - 19:12:
Cute!!


1Dlovez
1Dlovez zei op 10 aug 2013 - 19:08:
Aaaahhhh!!! Cuteee

Xxx