Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (1)

Home » One Direction » Beste vakantie ooit!!!! » Complicaties

Beste vakantie ooit!!!!

10 aug 2013 - 20:27

457

7

268



Complicaties

Hier weer een hoofdstuk :) HOPE YOU ENJOY!! Xx

‘BELLLLLAAAA’ schreeuwde Jared. ‘WAAR DENK JE DAT JE MEE BEZIG BENT? Riep Paul. Seth stond er bij met een blik zovan: Sorry Sis, maar ik ben te bang er wat van te zeggen, BEDANKT BRO! ‘IK KAN HEUS WEL VOOR MEZELF ZORGEN HOOR! IK HOEF GEEN 3 BESCHERMERS´ ik was woedend. ´Bella misschien kun je beter naar je broers luisteren´ zei Harry. MIJN HAZZ VERDEDIGDE MIJN BROERS. Dit werd me te veel. Ik rende huilend weg. (mijn ouders waren al weg) Ik rende door het restaurant. Niemand zag me. Zelf Alice,Jake of Jas niet. Ik rende verblind door mijn tranen het restaurant uit. Daar op de stoep alsof geroepen zat Quil. Ik riep hem mee terwijl ik naar het strand rende. Hij rende achter me aan. Ik ging zitten en Quil kwam naast me zitten. Ik legde mijn hoofd in mijn handen en liet de tranen stromen. Quil legde zijn kop op mijn schoot. Ik keek naar hem. Hij keek mij met trieste ogen aan. Ik knuffelde hem. Quil keek me dankbaar aan. Ik huilde verder. Quil legde zijn kop tegen mijn hoofd aan. Ik gaf hem een kus op zijn hoofd. ‘Bella?’ klonk een zachte stem. Het was Eleanor. Ze zag dat ik huilde en knielde bij me neer. Ze sloeg een arm om mij heen en legde een hand op Quil zijn hoofd. Ik vertelde het hele verhaal. ‘Koos Harry voor je broers?’ vroeg ze. ‘Ik weet het klinkt raar maar ik heb ooit een vriend gehad. Laten we zo zeggen, uiteindelijk koos hij altijd tegen mij. Das niet echt fijn voor je zelfvertrouwen. Daarom flipte ik zo’ Zei ik. ‘Nu snap ik het, dat deed je meteen weer denken aan hem nietwaar?’ vroeg Eleanor. ‘Ja’ ‘Bells?’ klonk de stem van Alice. Ze ging ook naast me zitten en sloeg een arm om mee heen. ‘Kan ik er ook bij komen?’ klonk de stem van Perrie. ‘tuurlijk! Jij hoort er ook bij’ zei ik. Ze ging voor me zitten en legde haar handen op mijn benen. Ik vertelde het verhaal nog een keer. Ze vonden het allemaal heel naar voor me. Quil jankte en we keken op. Jared en Paul kwamen aanlopen. ‘Bells….. het spijt ons’ zei Paul. ‘Ja we hadden niet het recht om zo te doen, en we weten dat we je pijn hebben gedaan omdat dit er zoveel op leek als met Mark’ (zo hete die jonge) Zei Jared. Ik keek ze aan ‘Nooit meer!’ ze hoorden de pijn in mijn stem. ‘Nooit meer’ bevestigde ze. Ik stond op en knuffelde ze. Quil stond naast me. Nu wist ik het zeker. Quil hield van mij en ik van hem. Ik liet hem niet meer gaan!


Zo ziet Quil er uit!!! http://www.hondenplaza.nl/uploads/page/honden_bestanden/Shikoku_dog.jpg


Reacties:

1 2

menepen
menepen zei op 11 aug 2013 - 0:31:
lieffff


zei op 10 aug 2013 - 22:44:
germpje..ik ken dat gevoel.. Alleen op een andere mannier...
Btw snel verder!
Xxx


lovelouis
lovelouis zei op 10 aug 2013 - 22:30:
Spannend
snel verder!!!!
Melding!!!!


laurastyles
laurastyles zei op 10 aug 2013 - 21:36:
Spannend haha kuss


XxAmyxX zei op 10 aug 2013 - 21:00:
Gauww verder!! X Amy