Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Maybe I'll save this -Louis Tomlinson » ~06~

Maybe I'll save this -Louis Tomlinson

11 aug 2013 - 0:03

249

7

378



~06~

Leuk dat je meeleest ILoveZayn!

Nadat ik Jo had gesproken, was de clip al gauw opgenomen. En was ik weer gauw thuis, en meteen naar mijn kamer gevlucht.

Die Kimberley, ik kende haar ergens van. Haar ogen. Ze zeiden me zoveel. Alleen wat zeiden ze me? Louis komt mijn kamer in. 'Heey..Stoor ik?' Hoor ik zijn lieve stem vragen. 'Tuurlijk niet. Kom binnen.' Louis komt naast me zitten op het bed. 'Ik snap gewoon niet waarom Harry zo depri is. Ik wil hem helpen, maar ik weet niet hoe.' Vertelt Louis. 'Louis, ik vertrouw je. En daarom vertel ik dit. Ik heb Jo gesproken tijdens jullie clipopname. En ze wilt graag weer met Harry afspreken. Alleen denk jij dat Harry dat leuk zo vinden?' Vraag ik. 'Ja! Ik denk dat hij dat tof zou vinden!' Roept Louis vrolijk. 'Misschien word het dan wel weer wat tussen Hazza en Jo!' Roept hij nog vrolijker. Ik lach. 'Dat je zo aan je vriend denkt, is lief.' Luis kijkt me verbaasd aan. 'Wat is er?' Vraag ik. 'Hoe je dat zei..' Louis kijkt me raar aan. 'Heb ik dat hardop gezegd?' Vraag ik. Louis knikt en lacht. Opeens druk ik mijn lippen op de zijne. Na de zoen, loopt Louis blozend weg. Ik weg zo weg van hem! Alleen hij geloof ik niet van mij.... Misschien moet ik me nu meer richten op Jo en Harry, en niet op Louis en mij. Dat is misschien beter.



Laat een reactie achter
Als je een melding wilt.
Anders krijg je die niet.
Liefs, Amy


Reacties:

1 2

IloveZayn
IloveZayn zei op 11 aug 2013 - 16:04:
Neeeeee booooobeeear kom terug!
Grrrr je houdt van haaar !
snel verder! xx


LittleGirlx
LittleGirlx zei op 11 aug 2013 - 15:35:
Louis houd van haar, duh. Everyone knows.


Tallietje
Tallietje zei op 11 aug 2013 - 11:25:
heyhey,

ik ben weer helemaal bij <3
snel verder meiss!

love u
greetzz


lovelouis
lovelouis zei op 11 aug 2013 - 11:08:
Melding!!!!!


Harrylover
Harrylover zei op 11 aug 2013 - 8:58:
Melding snel verder