Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » our world » proloog

our world

26 april 2009 - 14:54

691

4

231



proloog

Het was een zonnige zomerdag en de zon scheen op mijn gezicht. Het was te warm om lang in de zon te blijven staan. Snel stap ik door naar de overkant van de straat. Ik zet mijn schouders tegen de deur en stap naar binnen. Er gaat een rilling door me heen. Het is koud in het huis. De geur van versgebakken koekjes komt me al tegenmoet. Ik loop door naar de woonkamer en daar zie ik de rest zitten. Ik ga bij ze zitten en ze beginnen weer te praten. Dan valt iedereen stil en kijkt naar het meisje dat net binnen komt lopen. Ze heeft lange benen met gestreepte kousen, een wijd uitplooiende rok met kant en een zwart topje met kant aan. Haar ogen zijn zwart opgemaakt en ze heeft een hele rij gaatjes in haar oren. Haar haar is lichtblond en ze heeft het lichtelijk getoupeerd. De rijen armbanden pronken om haar polsen en er rust een symbool aan een ketting op haar borstbeen. Ze loopt naar de kring en gaat zitten. Iedereen kijkt nog steeds naar haar. "Hoi" begint het meisje te praten. "Ik ben Kaitlin, en jullie zijn hier bijeen gekomen om een nieuw verbond te sluiten. Dus als jullie je allemaal even voor willen stellen." Het meisje naast Kaitlin begint te praten. `Ik ben Naomi. Ik kan alles tot ver onder nul laten bevriezen. Ik heb nog een broer en mijn moeder is alleenstaand. Niemand weet iets af van wat ik kan.` Ik kneem het meisje in mij op. Ze heeft een roze gekleurd rokje aan met een blauwe legging. Haar shirt is diepblauw met een lage uitsnijding. Ze heeft alstars aan. Om haar arm hangt een duur uitziende armband, en om haar nek een ketting. In haar oren hangen 2 grote ringen. Haar haren zijn donkerbruin. Dat past perfect bij haar ligt getinte huid. Ze is een precieze tegenpool van Kaitlin. De volgende neemt het woord. Haar haren zijn blond met roze plukken. Een zwart strak shirtje laat duidelijk iedere ronding van haar bovenlichaam zien. Ze heeft een heel kort sprijkerbroekje aan met een zwarte legging tot op haar knieen. Ze heeft gympen aan met een aantal enkelbandjes. Haar ogen zijn donker opgemaakt en ze heeft een piercing door haar wenkbrouw en neus. `Nou, ik ben Alien en ik heb een zusje. Thuis heb ik een kat. Ik speel gitaar en ik kan vanalles met vuur doen.` "Nou ik ben Arlette. Ik doe aan telekinese, dat is met je gedachte dingen verplaatsen. ik kwam er een jaar geleden achter thuis. Dat was best grappig, ondanks dat ik schrok. Mijn broers en vader weten er niks vanaf." Dit meisje heeft zwart steil haar. Het hangt tot halverwege haar rug. Haar ogen zijn in het blauw opgemaakt. 4 geleurde kettingen hangen om haar nek. Dezelfde kleuren heeft ze ook in armbanden. Ze heeft een lange skinny aan. Ookal is het volop zomer. Haar shirtje valt tot net over haar navel. Maar door het stof zie je nog net een navelpiercing zitten. De sandalen onder haar voeten steken sterk af tegen de rest van haar kleren. Dan is het mijn beurt om me voor te stellen. "Ik ben Jolein. Ik doe aan aquakinese, dat is vanalles met water. Mijn ouders zijn een aantal jaren geleden al overleden en ik word nu door mijn grootouders opgevoed." Ik zal ook maar meteen mezelf een beetje beschrijven. Ik heb lang zwart krullend haar. Nu heb ik een kort zwart rokje aan met hoog opgeveterde laarzen eronder. Ze komen net tot aan mijn knie. Op mijn panty staan allemaal figuurtjes en strikjes. Op mijn geletopje staan allemaal hartjes en aan de achterkant heb ik er een zwartkoord doorheengehaald. In mijn oren staan ook een aantal gaatjes. Aan mijn armen heb ik een aantal dunne armbandjes, en een ketting met een hartje hangt om mijn hals. Om mijn heup hangt een studriem. "Nou, mijn kracht is telepathie, gedachten van mensen beinvloeden, horen ect. En nu we elkaar allemaal kennen gaan we de volgende dag afspreken dat we elkaar ontmoeten. Dit is in ieder geval ons clubhuis" knikt Caitlin ons vriendelijk toe.


Reacties:


AnotherZero
AnotherZero zei op 1 mei 2009 - 14:05:
origineel.
snel verder (;

+ ik zet er straks de volgende stukjes op (;
dankje


inke
inke zei op 28 april 2009 - 22:24:
leuk!
ga je snel verder??


Eef95
Eef95 zei op 26 april 2009 - 20:31:
snel verder ik vind dit nu al een leuk verhaal.

zeg als de volgende er is.


Sweetlady
Sweetlady zei op 25 april 2009 - 16:58:
Snel verder gaan leuk verhaal