Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Shaking the Seas » Prologue

Shaking the Seas

11 aug 2013 - 18:16

306

4

152



Prologue

Excuse-moi voor enige spelfouten, ik schreef dit stuk laat in de avond op mijn mobiel. Hope you like it!


Mijn vingers gleden door het inmiddels afgekoelde zand. Ik keek vluchtig om me heen en op een volwassen vrouw die met haar hond wandelde na, was ik de enige op de uitgestrekte zandvlakte. Ik genoot van de rust, het uitzicht en de geur van zee die ik nog nooit eerder geroken had. Met een halve glimlach bestudeerde ik de glinstering van het water - ik kon er wel uren naar kijken. De vrouw met het kleine hondje liep langs en schonk me een glimlach, maar ik kon alleen maar naar de prachtige zee blijven staren. Het was fascinerend hoe intimiderend het water en de golven voor me waren. Ik was zo gefocust op het kijken ernaar, dat mijn gedachten wel 'uit' leken te zijn gezet. Niet dat ik er problemen mee had, ik wenste juist dat dit moment nooit over zou gaan.
'It's beautiful here, isn't it?'
Ik schrok van de plotse stem. Ik keek waar het geluid vandaan kwam en zag een blanke jongen met blonde haren en een lief gezicht naast me zitten.
Ik keerde mijn hoofd terug naar de zee. 'Yeah, it is,' antwoordde ik half glimlachend. Ik hoorde hem zachtjes grinniken terwijl hij zijn handen in zijn nek legde en zichzelf naar achteren liet vallen. Beide spraken we geen woord, op de één of andere manier voelden we aan dat dat niet nodig was. We hadden elkaar nog nooit eerder gezien, maar er was een bepaalde chemie die anders deed voelen, al kon ik niet helemaal beschrijven wat dat nou precies inhield. Wat ik wel wist, was dat de zee me helemaal had ingepakt. Ik was verliefd op de hoge en lage golven, de glinstering die er vanaf sprankelde, het plakkerige zand en de rotsen die langs de duinen te vinden waren. Dit beloofde nog eens een bijzondere zomer in hartje Falmouth, Groot-Brittannië, te worden.


Reacties:


ILOVENIALLX zei op 28 sep 2013 - 22:54:
Melding please!
x


lovelouis
lovelouis zei op 13 aug 2013 - 11:52:
Altijd melding!!


menepen
menepen zei op 11 aug 2013 - 11:51:
mooi xxxxxxxx
ik wil graag een melding


laurastyles
laurastyles zei op 11 aug 2013 - 8:11:
Mooi xx Melding?