Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Familie van 1d? » Het concert

Familie van 1d?

11 aug 2013 - 19:45

341

1

237



Het concert

Hoi geef ff een reactie wat je rvan vind please
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Eindelijk is het zover de drie weken zijn voorbij. Vandaag is het concert. Eline en Mirthe zijn bij elkaar ze zijn erg zenuwachtig, wat moeten we nou aan? Eline trekt een roze jurkje aan met glitters en korte zwarte glitterlaarsjes, en Mirthe een groen glitterjurkje en zwarte glitterlaarsjes. Ze gaan naar het concert.

Bij 1d
Ik ben zo zenuwachtig zegt niall wat nou als we haar niet zien? Nou we kunnen toch gewoon niet zoeken en in de microfoon roepen: Eline horan kom naar voren we moeten je wat vertellen. Ja goed idee ik wil zo graag weten hoe ze reageert.

Bij Eline en Mirthe
Het concert gaat beginnen. 1d komt naar het podium en loopt gelijk naar de microfoon toe zonder wat te zeggen. Wat doen hun nou weer? Ik weet niet. Niall horan zegt: we moeten wat zeggen wilt Eline horan wil je naar voren komen we moet je wat vertellen. Ben ik dat nou echt ik kan het niet geloven. Ik loop naar voren en stap op het podium. En dan begint Louis te praten in de microfoon, Eline wij zijn jou 5 broers. Ik kijk verbaasd en zeg hoe kan dat nou zijn jullie echt me broers? Ja we mochten nooit zeggen van mam want dan wilde je elke keer naar ons toe. Maar waarom zeg je het nu dan wel? Nou begint Zayn wij wilde zo graag weten hoe je er nu uit ziet en vroegen aan mam via de telefoon of je naar het concert mocht komen en uiteindelijk mocht het. Ik kan het niet geloven en ik barst in huilen uit. Mijn broers zijn 1d o zo vet. Zou je met ons one way or another willen zingen? Tuurlijk maar mag me vriendin Mirthe ook komen? Jaaaa!!! Oke dank je en we beginnen te zingen one way or another!!!!! En me dag kan nooit meer stuk.............
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Hierna nog 1 hoofdstuk en dan is het afgelopen ik hoop dat jullie het leuk vonden en laat please een reactie achter!!! Xxxxx


Reacties:


lovelouis
lovelouis zei op 11 aug 2013 - 20:06:
Leuk!!!
Melding!!!!!