Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » The Wizard [END] » Chapter 22

The Wizard [END]

12 aug 2013 - 17:56

753

5

244



Chapter 22

Liam's POV:
Opgelucht haal ik adem. Ik ben blij dat ik dat gehad heb! Ik kon moeilijk mijn emoties in bedwang houden, maar het is me gelukt! Ik maak een vreugdesprongetje terwijl ik terugdenk aan wat er allemaal is gebeurd. Ik heb in drie flashbacks gezeten. In de eerste zag ik hoe drie grote pestkoppen me in elkaar sloegen. In de tweede zag ik hoe ik aan tafel zat, met een grote taart. Het was mijn zestiende verjaardag, en ik had bijna de hele school uitgenodigd. Maar niemand kwam. En in de derde flashback zag ik alle haat op me van de 'fans'. Ik zie het licht van de uitgang al een paar meter verderop. Met een big smile op mijn gezicht loop ik ernaartoe, en ik open het portaal.
Na twee seconden sta ik naast een grote boom. Ik ben weer terug! Naast me ligt de brancard met Louis erop. Opeens bedenk ik me iets. Als we bij de tovenaar zijn, hebben we Demi dan niet nodig? Ik besluit om het straks tegen de rest van de groep te vertellen.

Zayn's POV:
Ik loop naar de uitgang. Nog nooit ben ik zó blij geweest! Ik heb alles doorstaan. Met moeite, maar het is me gelukt! Ik heb zélfs de weg terug gevonden. Ik kan niet wachten tot ik de rest weer terug zie! En vooral Perrie natuurlijk. Trots doe ik de deur, oftewel het portaal, open.
Vrijwel meteen zie ik Liam naast een grote boom zitten. Hij kijkt op. 'Hé Zaynster!' roept hij. Ik loop naar hem toe met een brede grijns. 'Leeyum!' zeg ik, en Liam omhelst me vrolijk. 'Is de rest er nog niet?' vraag ik, zodra Liam me loslaat. 'Nope,' zegt hij. 'Ik was de eerste.' Samen gaan we op de grond zitten.

Ongerust ijsbeer ik heen en weer door het gras. 'Zayn, doe nou eens rustig! Ze komt heus wel! Er moet toch íemand als laatste zijn.' zegt Niall. Ja, hij heeft makkelijk praten! Hij is er al. Net als Liam, Harry, Debby, Dorothy en Danielle. Perrie is de enige die nog niet terug is. Ik ben bang... bang dat ze de weg door het doolhof niet kon vinden, en bang dat ze té vreselijke dingen heeft gezien. Maar Niall heeft eigenlijk wel gelijk, iemand moet de laatste zijn...

Een halfuur later is Perrie er nog steeds niet. Ik ben nu echt bang. Wat als ze niet meer terugkomt? Hoe groot is de kans dat we bij die tovenaar komen? Hoe groot is de kans dat alles überhaupt nog goed komt?
Opeens verschijnt Elly, vlak voor mijn neus. Ik schrik me rot, maar laat niks merken. 'Hi guys! Gefeliciteerd allemaal! Jullie hebben het gehaald!' zegt ze enthousiast. 'Nee! Perrie is nog niet terug! Waar is ze?!' roep ik. Elly kijkt me baan. 'Is ze nog niet terug? Echt niet?' vraagt ze. 'Nee...' zeg ik. Ik zie dat Elly bezorgd kijkt. 'Ik zal even kijken, Blijf hier, ik ben zo terug.' zegt ze met een bange stem, en verdwijnt. Ik bijt op mijn nagels, en niemand zegt iets. Iedereen is bang dat er iets is met Perrie... 'Guys...' zegt Liam. 'Misschien is dit niet het goeie moment, maar ik bedacht me net iets. We nemen Louis mee naar de tovenaar, in de hoop dat hij hem weer wakker kan toveren, of zoiets. Maar ik dacht... hoe moet het dan met Demi? We kunnen haar natuurlijk niet meenemen...' vertelt hij. 'Goeie vraag... we moeten het zometeen maar even aan Elly vragen,' zegt Danielle. Nét nadat ze is uitgesproken, verschijnt Elly weer. Ik spring op van de boomstam waar ik op zat. 'Waar is Perrie!?' vraag ik, vol van angst, en wanhopig. 'Ik... ik denk dat dit geen goed nieuws is... Ik heb Perrie niet gevonden. Waarschijnlijk zijn de beelden haar nét iets teveel geworden, ze kon het niet meer aan. Ik denk dat ze verdwenen is. Dit is, zoals ik al zei, geen gewoon doolhof. Als je de flashbacks je teveel worden... dan... dan... verdwijn je in het doolhof. Je wordt dan als het ware opgeslokt door je herinneringen.' vertelt Elly. Ik voel dat mijn wereld instort. 'Dus... Perrie is... dood?' vraag ik ongelovig. Elly knikt, en ze bijt op haar lip terwijl ze probeert om niet te huilen.



GUUUUYS I NEED UR HELP!!
Hoe krijg je zo'n link als je een iemand een melding wilt geven voor een nieuw hoofdstuk? Kan iemand mij dat uitleggen? Thaaaanks, love you guys. Love your comments, they're so sweet x


Reacties:


XxAmyxX zei op 12 aug 2013 - 21:39:
Oh My Fucking God! Gauw verder jij!!! X


Tallietje
Tallietje zei op 12 aug 2013 - 21:35:
Heyhey,

NOOOOO NIET PERRIE OOK AL :,(
Snel verder meiss... Laat me niet te lang is spanning zittennnnnn... Whoaa

Greetzz

P.s ik heb zelf geen idee hoe je zo'n link in de tekst kan zetten dus daar kan ik je niet mee helpen ;( sokkieknorrie <3


Harrylover
Harrylover zei op 12 aug 2013 - 21:03:
Perrie mag niet dood!!!
Melding en snel verder


loveyouxx
loveyouxx zei op 12 aug 2013 - 20:00:
omg NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

JIJ... JIJ *..........*
snel verder voor ik helemaal uitflip!
xx


MichelleSky zei op 12 aug 2013 - 19:56:
NEEEEE PERRIE MAG NIET DOOD.
OMG
SNEL VERDER

XOXO