Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen ιn schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Lay All your love on me deel II FINISHED » Rock me

Lay All your love on me deel II FINISHED

12 aug 2013 - 19:31

830

8

416



Rock me

Weer een nieuw hoofdstuk! Hoop dat jullie het leuk vinden :) And ν'm soooo proud of the boys! 4/4 awards and Harry die zijn 2 awards heeft gewonnen, we did a good job family!! Dat wou ik even zeggen. Enjoy! XO mies

Sky POV:
Harry en ik lopen hand in hand achter de rest aan in Parijs. Voor mij lopen Zayn en Perrie, dicht tegen elkaar aan en Zayn slaat zo nu en dan een arm om haar heen. Het blijft raar om te zien natuurlijk, maar ik heb er vrede mee. ‘’i love you.’’ Zeg ik zachtjes tegen Harry. Hij geeft me een klein kusje. ‘’I love you too.’’ ‘’Sky! Chanel?’’ riep Jade, die naast Liam liep. ‘’Omg yes!’’ ik keek Harry aan met een ondeugende blik. ‘’Ik zie je zo, over een uurtje of 3 ofzo.’’ Hij keek me lachend aan, en gaf me weer een kus. ‘’Ik moet wat ophalen, we zien elkaar straks. En doe voorzichtig.’’ Ik kijk hem aan. ‘’Ik doe altijd voorzichtig, en ik maak nooit dingen stuk enzo.’’ Hard lachend loop ik achter Jade naar binnen. Zodra ik binnen was, had ik mijn droomschoenen al gespot. Platte espradilles, met het chanel logo op de bovenkant. ‘’Wauw..’’ fluisterde ik zachtjes. ‘’Sky die zijn zo mooi! Ga je ze kopen?’’ zegt Jesy die aan de andere kant van de winkel staat. ‘’Ja! Ik ben verliefd op ze!’’ roep ik lachend. ‘’Mag ik deze passen in maat 39 alstublieft?’’ de vrouw aan wie ik het vroeg rent weg, en komt 2 minuten later al terug met de juiste schoenen. Ze bieden mij en de meiden allemaal champagne aan. Ineens gaat mn telefoon, maar omdat ik zoveel troep in mn tas heb zitten dat ik het telefoontje mis. ‘’You called, and i missed it..’’ zing ik zachtjes. ‘’Never get back and tired of listening!’’ schreeuwt Jesy. ‘’Hey, How ya doing? Sorry you can’t get thru!’’ zingen Perrie en Jade hard. We liggen allemaal in een deuk, maar het personeel is er niet zo blij mee. ‘’Could you please pay the Shoes and leave?’’ de manager is naar ons toegekomen, en schopt ons zowat de winkel uit. ‘’Nou zeg, wat een trut..’’ zegt Jade lachend. ‘’We just had some fun!’’ Jesy rent voor ons uit en maakt een paar rare moves. Ik pak mn iPhone en begin te filmen. ‘’Omg dit worden allemaal zulke leuke filmpjes voor instagram! Hahah!’’ Perrie loopt naast me, en steekt haar arm door mijn arm. ‘’Sky, ik ben echt blij dat jij mn beste vriendin bent.’’ Ik geef haar al lopend een knuffel. ‘’En ik ben blij dat jij de mijne bent! Ik zou niet weten wat ik zonder jou zou moeten, maar ook zonder Jade en Jesy..’’ ‘’Grouphug!’’ hoor ik een stem schreeuwen en ineens staan Jade en Jesy ook naast ons. ‘’We’re always together.’’ Zeggen we tegelijk.

Harry POV:
Ik sta in een juwelierszaak in hartje Parijs. Zayn kent de eigenaar, of iets in die richting, dus zijn we hier heen gegaan omdat ik iets wilde kopen voor Sky. Maar dat is nog knap lastig. ‘’Zayn, wat moet ik nou halen?’’ ik kijk hem wanhopig aan. ‘’Relax, ik heb aan hem gevraagd of hij wat sieraden apart kon leggen. Chill!’’ antwoord Zayn. ‘’Kijk Haz! Wat vind je van dit?’’ Louis had een enorm diamanten kruis in zijn handen, die aan een ketting hing. ‘’Wil je dat serieus kopen? Lou are you serious?’’ proest ik uit. ‘’Wat? Niet mooi?’’ Louis kijkt ons alle 4 onwetend aan. Liam hangt lachend over de bank, terwijl Niall foto’s maakt van Louis met die ketting om. ‘’Wat wil je worden? Een pimp? 2e 50 Cent?’’ ik gier het uit van het lachen. Er klinkt gekuch.‘’Heren? Ik heb hier de sieraden.’’ Louis legt gauw de ketting terug en we kijken naar de sieraden. Mn oog valt al gauw op een dun, zilveren armbandje. Mijn naam staat erop, en ik weet gelijk dat dit is wat ik voor Sky moet kopen. ‘’Dit wordt hem.’’ Ik hou het armbandje omhoog. ‘’Ja?’’ Liam kijkt me vragend aan. “Wil je niet nog iets anders zien?’’ ‘’Nee dit is het. Kunt u het voor me inpakken?’’ De man knikt en hij loopt weg. 5 minuten later is hij terug, het armbandje is ingepakt. Ik pak mn creditcard en betaal. Er klinkt geklop op de deur. ‘’he daar heb je de meiden al! Harry ben je klaar?’’ ‘’Ja ik kom al!’’ Ik ren de winkel uit en geef Sky een kus. Ze heeft al meerdere tassen in haar handen. ‘’Druk bezig geweest?’’ vraag ik lachend. ‘’Nou, we zijn de Chanel winkel uit geschopt dus daar hoef ik niet meer naar binnen, en Michael Kors had wel leuke dingen, en Marc Jacobs enzo..’’ antwoord ze dromerig. ‘’Hoelaat is het eigenlijk?’’ vraag ik aan Niall. ‘’tijd om te eten!’’ antwoord Niall lachend. We lopen een restaurantje in, en nemen plaats. ‘’Wat wil je babe?’’ vraag ik aan Sky. ‘’oh, uhm, ik, uhm ik hoef niks. Komt omdat we laat ontbeten hebben.’’ Antwoord ze vaag. Ik kijk haar vragend aan. Ze zucht. ‘’Schat, er is niks aan de hand. Echt niet. Ik zweer het!’’ ik knik, maar blijf het raar vinden. Ze zou toch niet weer aan het lijnen zijn?


Reacties:

1 2

menepen
menepen zei op 13 aug 2013 - 11:51:
melding


Malikaa
Malikaa zei op 12 aug 2013 - 21:54:
Ik kom dr opzoeken als ze aan het lijnen is...
Snel verder
xXx


XxAmyxX zei op 12 aug 2013 - 21:43:
Gauw verderrrr!! Love You're Story


lovelouis
lovelouis zei op 12 aug 2013 - 20:49:
Snel verder!!!! Melding!!


loveyouxx
loveyouxx zei op 12 aug 2013 - 19:54:
als ze weer aan het lijnen is wordt ik gek!
snel verder!
xxx