Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » The Cute Scream Let's Him Fall In Love » Hoofdstuk 1

The Cute Scream Let's Him Fall In Love

5 okt 2008 - 15:27

689

0

264



Hoofdstuk 1

Jullie namen afscheid van de jongens. Het was de beste avond van jullie leven geweest. Je had nooit gedacht dat je Tokio Hotel echt zou ontmoeten. Het was allemaal zo super
Alle 4 waren ze ongelovelijk lief geweest voor jou en Maite. Je kon het nog steeds niet gelove. Toen jullie binnen kwamen kregen jullie al meteen een knuffel en kus. Iets wat opzich al geweldig was. Er werden 1000de foto's getrokken en handtekeningen gezet op alles wat je kon meenemen. Maar helaas pindakaas was het nu tijd op afscheid te nemen van de jongens. Nog een laatste kus en knuffel en jij pakte je jasje en tasje al terwijl Maite nog afscheid nam van Tokio Hotel. Als laatste gaf ze Gustav nog een kus en liep naar jou. Van blijheid kneep ze zo hard in je arm dat je durfde te zweren dat daar morgen een blauwe plek zou staan. Je sloot de deur achter je en keek Maite met grote ogen aan. Je wist niet wat zeggen. Het enige wat je nu nog kon doen was gillen. Je gilde bijna letterlijk de longen uit je lijf. Zo hard dat het pijn deed. Maar dat kon je allemaal niets meer schelen. Je geluk kon gewoon iet op en gilde het daarom ook uit

Bill POV:

Je hoorde gegil uit de gang komen. Het was zo hoog en ging zo door merg en been dat het je gewoon bijna bang maakte. Je holde naar buiten en zag daar het meisje van de vorige meet 'n greet staan gillen tegen.. tja.. niets eigenlijk. Haar vriendin stond er maar wat bij te lachen en het was eigenlijk wel een grappig zicht. Je liep naar haar toe en met de nodige bezorgdheid in je stem vroeg je of alles wel ging. De vriendin: 'Ja hoor, maak je maar geen zorgen. Zo reageerd ze nu eenmaal als ze zo net haar grootste idolen EVER heeft ontmoet.' Je kon het niet laten om ook even te lachen. Eindelijk was het meisje gestopt met gillen. Ze moest wel anders zou ze nog flauwvallen dacht je. Ze draaide haar gezicht naar jou en besefte nu pas dat jij er al een hele tijd stond. De rode kleur die haar wangen nu kregen stonden haar geweldig vond je. En nu je haar wat beter bekeek was ze eigenlijk niet lelijk. 'hoi' zei je iets of wat bescheiden. 'Ik euh.. hoorde je zonet gillen en het maakte me soort van zorgen. dus euh..alles nog ok?' vroeg je snel. Je zag het meisje verlegen knikken. 'Ik denk dat ik je naam daarnet heb gemist, wat was het ookal weer?' vroeg je terwijl je een hand aanbood. 'Jo..Joyce'zei het meisje terwijl ze de hand schudde. 'En dit is Maite, een goeie vriendin van me' Ook haar gaf je een hand. 'hee, we hebben nog 1 meet 'n greet te doen en hebben jullie zin om daarna zeg maar.. mee te komen met ons om.. euh.. gewoon zeg maar.. rond te hangen fzo' Joyce knikte weer bescheiden en ook Maite kreeg een geweldig grote grijns op haar gezicht. De Blijdschap droop er gewoon vanaf. 'oke dan ga ik nog snel even die meet 'n greet afmaken, jullie kunnen daar verderop in de lounge even wachten'zei je terwijl je terug naar binnen gingen 'Bis bald' riep je nog over je schouder voor je de deur weer achter je sloot en je probeerde te concentreren op de andere fans. Terwijl Georg en Tom bezig waren met de fans fluisterde je snel in Gustav's oor:'he is het goed als er zo meteen 2 meiden met ons gaan hangen?' Gustav keek je even verbaasd aan en antwoorde:'hangt er vanaf wat voor meiden' Jij:'die 2 van de meet 'n greet daarnet.' Je zag dat Gustav meteen een grijns op zn gezicht kreeg en instemmend knikte. 'hee Tom, Georg, we gaan zo meteen nog even wat drinken, gaan jullie mee?' riep je naar hen door de kamer heen. Beide staken ze hun duimen op om aan te geven dat het goed was. De rest van de meet 'n greet ging in een waas voorbij niet kunen wachten op de meisjes.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.