Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Maybe I'll save this -Louis Tomlinson » ~08~

Maybe I'll save this -Louis Tomlinson

13 aug 2013 - 15:14

188

8

342



~08~

Sorry! Lang niet geschreven! Ben nu ook veel met mijn andere FF's bezig! Ik ga nu proberen wat meer te schrijven! X Amy

Louis POV

Cecily loopt gauw de kamer uit. Harry kijkt me raar aan. 'Wat heeft zij? Normaal gesproken kan ze wel tegen die grapjes.' Zegt hij verbaasd. Harry en ik zitten op Harry's bed. En ik vertel hem over wat er tussen mij en Cece is gebeurd. Harry kijkt me verbaasd aan, hij had het niet verwacht. 'En wat houd je tegen?' Vraagt Harry. 'Uhm, nou , ja weet je. Ik ben bang, ik wil je vriend zijn, en ik ben bang omdat jij nu dat met Jo heb, en dat ik je dan niet kan steunen als vriend.' Harry lacht. 'Gast, je bent een goeie vriend. En alles gaat toch goed met me? Ik vraag je heus wel om hulp als ik dat nodig heb.' Zegt Harry. 'Harry, ik durf het gewoon niet.' Zeg ik. Harry kijkt me raar aan.
'Wat durf je niet Lou?' Vraagt hij. 'Nou, wat beginnen met Cece.' Zeg ik.
Harry knikt. 'Je kan met haar praten, misschien begrijpt ze het.' Zegt hij.
'Maar misschien ook niet!' Dan opeens zie ik iemand in de deur opening....



Laat een reactie achter
Als je een melding wilt
Anders krijg je die niet!
Liefs, Amyy


Reacties:

1 2

LittleGirlx
LittleGirlx zei op 15 aug 2013 - 14:44:
Tam tam taaaaamm.
Tromgeroffel......
Het iss ,,
CeCe ?
Of Perry ?
Of Zayn ?


1Dharrylouis
1Dharrylouis zei op 13 aug 2013 - 19:26:
Snel verder!!


Harrylover
Harrylover zei op 13 aug 2013 - 16:12:
Ja ik lees nog mee.


lovelouis
lovelouis zei op 13 aug 2013 - 16:01:
Melding!!!


menepen
menepen zei op 13 aug 2013 - 15:58:
melding!!