Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Boyfriend. {Janita} » -9-

Boyfriend. {Janita}

13 aug 2013 - 21:12

448

5

383



-9-

sorry dat het lang heeft geduurd. ik was namelijk op vakantie enzo. ik had nu niks te doen. en dacht ik schijf maar een stukkie. Veel plezier met lezen xelma

Pov Elma.

Ik kijk Janita vragend aan. waar heeft ze het nou weer over. Ik zie echt niks. ‘’Zullen we daar anders heen lopen en kijken wat het is?’’ Vroeg ik heel relaxt aan Janita. ‘’ Uhm. Liever niet maar als we weten wie of wat het is dan wil ik wel mee.’’Zei Janita. We liepen heel stilletjes. En zochten waar het nu was. ik zag helmaal niks. En hoorde ook niks. Ik vond het een beetje raar worden. Wat kan Janita soms raar doen dacht ik steeds. ‘’Janita, ik zie echt niks. Ik snap echt niet wat jij allemaal ziet’’ Zei ik zachtjes. ‘’Ik zweer hiero loopt iemand.’’ Zei Janita heel serieus. We zochten en zagen echt niks. Ik snap het niet meer. We liepen weer terug. Toen we weer op het bankje zaten keek Janita de hele tijd voor zich uit. ‘’Janitaaa Joehoee?!’’ Riep ik. pff zuchte ik. Janita wilde niet meer reageren en keek nog al de heleijd voor zich uit. Ik deed mijn oordopjes in en luisterde maar muziek. Ik keek soms naar Janita maar die had het veel te druk met het kijken waar die persoon ofzo iets is.

verstopt. ‘’Elma, ik kan niet meer en hij gaat nu veel te snel dat kan ik nu niet meer bijhouden’’ Zei Janita. ‘’Ik ook niet’’ Zei ik. Ik was heel moe. ‘’Ik heb ook foto’s gemaakt van hem of haar’’Zei ik. ‘’Goedzo, hopelijk zijn ze nu ook gelukt’’ Ik keek op mijn mobiel naar de tijd. Ze zat nu al 5minuten alleen nog maar te staren. Ik luisterde ‘best song ever’ mijn favoriete nummer van One Direction. ‘’Kijk daar op die plek waar we waren’’ Riep Janita in mijn oor. Ik hoorde niet dat Janita tegen mij praatte. En voelde opeens mijn oordopjes uit mijn oren gaan. Die Janita er uit had getrokken. ‘’Joehoee Elma reageer! Ik ga er wel alleen heen’’ Zei Janita heel hard in mijn oor. ‘’Wacht Janita ik kom er al wel aan!’’ Riep ik. Ik rende als een gek achter haar aan. Opeens zag ik ook dat er wat bewoog en dat het wel een mens was. Alleen helmaal in het zwart. We renden achter hem of haar aan. We wisten niet of het een vrouw of een man was. Ik pakte onder het rennen mijn mobiel en maakte foto’s van die persoon. Hij was al een heel stuk voor ons. En had een betere conditie. We zagen dat hij een scooter van hem pakte die hij al had Zei Janita. Ik keek naar mijn foto’s en je kon het wel zien. Al was het niet heel duidelijk.
--------------------
Zet in de reactie als je een melding wilt.
Anders vergeet ik je misschien.
Dankje. xxx


Reacties:


Richelle
Richelle zei op 19 aug 2013 - 21:03:
Melding
xx


GreenDay
GreenDay zei op 14 aug 2013 - 22:52:
Melding.


menepen
menepen zei op 14 aug 2013 - 0:06:
melding


loveyouxx
loveyouxx zei op 13 aug 2013 - 22:07:
zal het die ''sem'' zijn.. Zo heet dat vriendje toch?
Maar snel verder..
Met melding natuurlijk!
xxx


1Dharrylouis
1Dharrylouis zei op 13 aug 2013 - 21:20:
Melding!