Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Wraak?! - One Direction - avec Janitaa!!! [PAUZE] » Hoofdstuk 15

Wraak?! - One Direction - avec Janitaa!!! [PAUZE]

14 aug 2013 - 13:34

663

4

212



Hoofdstuk 15

Written by Kimberley

Kimberley pov

In 1 keer schieten duizenden gedachtes door m'n hoofd. Alle momenten die ik had met Louis, Janita, Harry en d rest van de boys, het feit dat ik zwanger bn van mijn vriendje en het feit dat Janita net is neergeschotn. Ik sta voor een paar secondes verstijfd, het feit dat Janita voor me is gesprongen maakt me wakker uit m'n gedachtes. 'Janita!' schreeuw ik en val naast haar neer. De auto rijdt nog steeds met hoge snelheid weg. Ik druk m'n hand op haar borstkas, om het bloed tegen te houden. Het wordt iets minder, ik zorg ervoor dat Janita bij bewustzijn blijft. 'Janita zeg alsjeblieft iets, ik bel de jongens en het ziekenhuis!' zeg ik, Janita reageert niet. Ik bel eerst de ambulance, die is er binnen een paar minuten, het ziekenhuis blijkt niet ver te zijn n we blijken aan de rand van de stad te zitten. Ik bel Louis. 'Kimberley, zijn jullie weggekomen?' hoor ik Louis bezorgd zeggen. 'Louis alsjeblieft, help me' zeg ik. 'Kim, waar ben je, wat is er!' schreeuwen Harry en Louis tegelijk. 'Janita is neergeschoten, ze sprong voor mij, ze lig hier naast me, de ambulance is onderweg, alsjeblieft kom naar het ziekenhuis, ik heb jullie nodig' zeg ik en barst in tranen uit. 'jongens alsjeblieft' zeg ik. 'we komen er zo snel mogelijk aan' hoor ik ze zeggen. De ambulance is gearriveerd en Janita en ik worden allebei meegenomen. Ik besef niet hoe slecht ik er aan toe ben, tot de arts het zegt. Ik ben zwaar mishandeld, maar Janita is er erger aantoe. Ze ligt in coma. Ik zit op de gang van het ziekenhuis, overal heb ik verband en ik zit hier huilend van verdriet. Dan gaan de klapdeuren open en ik zie 5 jongens naar me toe rennen. Ik sta op en vlieg Louis om de hals. 'Louis ik eb je gemist' is het enige wat ik kan uitbrengen. 'waar is janita' vraagt niall. 'daar' krijg ik er nog uit, Liam en niall rennen er naar binnen, Louis en Harry vragen me wat er allemaal is gebeurd, ik vlieg zayn om de hals, hij huilt en huilt maar.

Louis pov

Ik zit op de gang, met Kimberley op m'n schoot, ze blijft maar huilen. Die drie mannen worden overal gezocht, maar dat maakt nog niet goed wat ze Kimberley en Janita hbben aangedaan. Ze wilden hun vader ermee pakken, maar z pakten ons ermee. 'Kimberley, gaat het een beetje?!' vraag ik aan haar als ze wat zachter huilt. 'Louis ik heb overal pijn, ik kan er nog steeds niet met m'n gedachte bij wat Janita allemaal voor me gedaan heeft. Ze nam op een gegeven moment de mishandelingen ik zich, en nu dit' zeg ze en ze huilt weer. 'ik weet dat het niet veel uitmaakt, maar ik ben nu bij je' zeg ik. 'Louis, dat maakt heel veel uit, ik heb iedere minuut om je geschreeuwd en gehuilt, bang dat ik je nooit meer zou zien, bang dat ik je nooit kon vertellen dat ik zwanger ben' zegt ze. Ik knuffel haar, op dat moment komen Liam en niall de kamer van Janita uitgelopen. Ze komen allemaal om mij en Kimberley heen zitten, zij is de enige die kan vertellen wat er allemaal gebeurd is. 'Kimberley, ik ben zo blij dat je weer hier bent, en ik ben zo blij dat je zwanger bent' zeg ik tegen haar. Ze kijkt me aan en en vershijnt een kleine lach op haar gezicht. 'ja ikben ook superblij' zegt ze en geeft me een kus. 'Ik laat je nooit meer alleen, er zal vanaf nu altijd iemand op je letten' zeg ik en dan zegt harry: ' ik was zo bang dat er iets met jullie gebeurde, dat ik jullie nooit mee zou zien! Ik vergeef mezelf dit nooit' zegt Harry verdrietig. Kimberley staat op en geef hem een knuffel, dan komt ze weer bij mij op schoot zitten, en valt langzaam in slaap.


Reacties:


Team1D
Team1D zei op 17 aug 2013 - 12:06:
Ahw


1Dzayn
1Dzayn zei op 14 aug 2013 - 17:58:
Aawhhh


Harrylover
Harrylover zei op 14 aug 2013 - 14:46:
Ahh melding snel verder.


MichelleSky zei op 14 aug 2013 - 13:41:
Snel verder!!! Xo